ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ
ویدئو مارکتینگ یا Video Marketing مفهومی پیچیده نیست. در واقع، به صورت ساده: استفاده از ویدئو برای معرفی و یا بازاریابی برند شما، تولیدات و خدمات، ویدئو مارکتینگ گویند. بازاریابی قوی با استفاده از ویدئو می تواند با میکس ویدئوهای تبلیغاتی تکمیل شود.
ویدئو مارکتینگ می تواند بسیار مفید باشد. می تواند رتبه ی موتورهای جیسنجوی شما را افزایش دهد و نرخ کلیک را بالا ببرد. اما در مرحله ی اول شما باید به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید. یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ ویدئو می باشد. در اصل بهتراست بگوییم گوگل صاحب یوتیوب می باشد. در واقع این ویدئوها در صورت برچسب خوردن می توانند با موتورهای جستجو پیدا شوند.
ویدئوها نرح تبدیل بالایی دارند. در تحقیقات اخیر، دریافته اند که ۵۷% از مشتریان آنلاین، که قصد خرید کالایی را به طور اتفاقی، بدون در نظر گرفتن قیمت را دارند؛ بعد از تماشای ویدئویی از نحوه ی تولید کالا، این تصمیم را گرفته اند.

استفاده از ویدئو مارکتینگ

ویدئو به راحتی قابل دسترسی است. فضاهای نا تمامی برای بازاریابی ویدئویی ایجاد شده است مانند یوتیوب، تبلیغات تلویزیونی و بردهای ویدئویی در خیابان. امکانات ویدئوها نا محدود است. با استفاده از تلفن هوشمند، مشتریان می توانند به ویدئو های آنلاین در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشند. این در مورد بازاریابی سنتی و بازاریابی کاغذی صدق نمی کند. از طریق ویدئو، شما می توانید به مخاطبینتان در هر کجا که هستند، با بیشترین تاثیر دسترسی داشته باشید.
ویدئو تاثیرگذارتر است. مطالعات نشان می دهد که نرخ ضبط حافظه، از لحاظ دیداری و نوشتاری، بیش از ۸۰% می باشد. این میزان برای حافظه فقط دیداری، ۲۰% اطلاعاتی است که دیده می شود و برای حافظه شنیداری ۱۰% است. ترکیب صوتی و تصویری، قدرتمندترین ابزار است.
ویدئو احساسی است. ویدئو به شما این امکان را می دهد که به وسیله موسیقی به طور مستقیم بر احساسات مرکزی مغز افراد تاثیر گذاشته و آنها را جذب کنید. از طریق ویدئو، شما می توانید تصویر خود را نیز به مفهوم گفته های خود ضمیمه کنید. ارتباط انسانی از طریق ویدئو، موثرتر از خواندن وقایع در متن است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت رضا گراف

بهینه سازی تصاویر