دسترسی به اطلاعات رقابتی

‫وقتی که واقعیت را بررسی کردیم‬ باید به بررسی سایتهای دیگری که‬ برای کلیدواژه های مورد نظر ما رنکی دریافت میکنند بپردازیم.‬ بنابراین با رفتن به موتورهای جستجو‬ و دیدن موتور جستجو و رقابتهای موجود‬ برای موضوع این مثال من از دو عبارت در اینجا استفاده میکنم‬ که با یک حرف ترکیبی‬ و به صورت تکی می باشند. برای مثال وقتی ما در گوگل‬‬ کلمه تور را جستحو میکنیم‬ هفتاد و شش میلیون نتیجه بدست می آید.

دلیل دسترسی به اطلاعات رقابتی


 وقتی که تور ترکیه‬ را جستجو میکنیم‬ تنها هفتصد هزار نتیجه را داریم.‬‬ این رقابت اصلی بین این دو عبارت مختلف است‬ و دیدن این ناهنجاری طبیعی است‬ حتی در بین مترادفها، یا مفردها‬ در مقابل جمعهایی که استفاده شده است.‬ حالا میخواهیم از چند ابزار رقابتی‬ که وجود دارد استفاده کنیم.‬ ما چندتا از آنها را تا اینجا ذکر کردم ولی‬‬ Moz Keyword ، SEMrush‬‬ ، Linkdex ‫یا Spyfu‬ برخی از ابزارهای دیگر هستند‬ و بسیاری از آنها برای داده های‬ رقابتی مورد استفاده قرار میگیرد.‬ حالا‬‬ بسیاری از این ابزارهای تحقیق کلیدواژه ای،‬ شما را قادر به بررسی رقابت میسازد.‬ Moz اطلاعات‬ کلیدواژه ای خود را از‬ موتور جستجو بینگ دریافت کرده و مقدار جستجو را با‬ مقدار وب سایتها در پایگاه داده های بینگ مقایسه میکند‬ سپس کلیدواژه ای با امتیاز متفاوتی نشان میدهد. این اطلاعات فرصتهایی هستند که ارزش ارزیابی را دارند‬. ضرورتاً وقتی که به دنبال رقابت‬ کلیدواژه ای ، مقدار حجم جستجو‬ و مقدار رقابت مساوی با سطح فرصتها هستیم‬ شما همیشه میتوانید فرصتهایی برای پیدا کردن‬‬‬ این المانها داشته باشید و قادر‬ خواهید بود این فرصتها را پیدا کنید و با برنامه ریزی بهتری نسبت به سئو سایت خود اقدام کنید.‬ به این صورت میتوانید کنترل بخش مشخصی را در بازار بدست آورید و‬ نمایش بالایی برای عبارتهای خوب داشته باشید‬‬‬.


 سئو 
برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز