تولید محتوا

رقابت وب سایت های کوچک و بزرگ ، ارزش گذاری برند ها و دیده شدن در موتور جست وجوی گوگل به واسطه ی به روزرسانی وب سایت ها صورت می گیرد. برند شما در وب سایت شما خلاصه می شود و وب سایت شما همان محتوایی است که در آن قرار گرفته است. نگاه گوگل نیز به شما مبتنی بر همین محتوا می باشد.
تولید محتوا ضروری ترین رکن در سئو وب سایت ها می باشد که اخیرا گوگل توجه زیادی نسبت به این رکن اساسی نشان داده است. اول شدن در گوگل و بالا آمدن وب سایت ها تا حد زیادی مربوط به تولید محتوامی شود و تولید محتوا تنها زمانی موثر واقع می شود که مطابق با اصول و استراتژی های گوگل باشد.
تخصص فست سئو و لازمه سئو، تولید محتوای الکترونیک می باشد. پیشنهاد می کنیم ابتدا با مفهوم اهمیت و روند صحیح تولید محتوا آشنا شوید و سپس بدون درنگ برای تولید محتوای کاملا اختصاص و بهینه توسط فست سئو اقدام کنید.
هرچند که ایده های تولید محتوا بسیار هستند و همواره برای تولید محتوای بهینه ظرفیت های کافی وجود دارد اما چالش هایی برای تولید محتوا وجود دارد که سبب تمایز وب سایت ها شده است:

• هزینه و زمان بالا : تولید محتوای بهینه باید مداوم باشد و نیاز به دوره ی زمانی خاصی دارد تا جواب دهد. دقیقا مشابه با امر سئو که تدریجی است و به نظم و صبر نیاز دارد. در عین حال برای تامین هزینه های تولید محتواملزم به سرمایه گذاری و تخصیص منابع مالی جداگانه هستید.
• بی تجربگی و عدم دانش کافی : متاسفانه هر فردی که ادعای تولید محتوای بهینه دارد متخصص نیست و اتفاقا افراد کمی هستند که می توانند تولید محتوا را اثر بخش به اتمام برسانند.

• عدم امکان آنالیز نتایج تولید محتوا : هرچند که می توان نتایج کلی و کلیک هایی که بازخورد مطالب را نشان می دهد آنالیز کنیم اما نمی توانیم مشابه با سایر عوامل تولید محتوا را به صورت جزیی بررسی کنیم و اثر آن را روی رنک سایت ارزیابی نماییم.
سایت هایی که به خوبی از خدمات تولید محتوا از جانب تیم های تخصصی نظیر فست سئو بهره مند شوند در این میدان پیروز خواهند بود و برند هایی که این مهم را با بی تجربگی و بدون استراتژی خاصی پیش ببرند از رقابت باز می مانند.


تولید محتوا به منزله طراحی و انتشار انواع و اقسام پرونده های چند رسانه ای و متنی می باشد. اما در مقوله سئو سایت اغلب تولید محتوا را تولید محتوای متنی تلقی می کنند. از آن جایی که تولید محتوامختص وب سایت ها می باشد این به روزرسانی را تحت عنوان تولید محتوای الکترونیک نیز می شناسند.

وب سایت ها با استفاده از رویکردی به نام بازاریابی محتوا از یکدیگر متمایز می شوند. بازاریابی محتوااقدامی سودآور و کاملا مبتنی بر استراتژی های خلاقانه هر وب سایت است که روی تولید محتوای ارزشمند، سازگار و مرتبط تمرکز می کند.
با بازاریابی محتوا است که اندازه گیری عملکرد محتوای تولید شده یا تاثیری که روی جایگاه فعلی سایت داشته است مشخص می شود. نا گفته نماند که تفاوت سئو و بازاریابی محتوا این دو مقوله را کاملا از هم مجزا کرده است.
تولید محتوای بهینه ؛ قلب سئو
سئو از قوانین موتور های جست وجو پیروی می کند و از آن جایی که گوگل در استراتژی های خودش به تفصیل تولید محتوای بهینه را مورد نقد و بررسی قرار داده است می توان گفت که تولید محتوای بهینه قلب فرآیند سئو می باشد. در حال حاضر 92 درصد از بازاریابان موفقیت خود را حاصل تولید محتوای اصولی می دانند.
بد نیست بدانید تولید محتوا نه تنها برای سایت بلکه برای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعینیز مطرح می شود.

اهمیت درج تولید محتوای بهینه

بدون توجه به نوع بازاریابی ای که انجام می دهید ( بازاریابی اینترنتی، بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه های اجتماعی و…) محتوا امری جداناشدنی در همه ی زمینه ها خواهد بود. هر نوع محتوایی از جانب گوگل پذیرفته نمی شود. گوگل باهوش تر از این است که شما با محتوای تکراری ، چسباندن بخش های مطالب وب سایت های مختلف یا تایپ مغرضانه ی بی شمار کلمات کلیدی در یک محتوای نامفهوم او را گول بزنید.
تولید محتوا حائز اهمیت بالایی است. چرا که :
• در بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا قبل از استراتژی های شبکه های اجتماعی مطرح می شود.
• در تبلیغات آنلاین با تولید محتوا کاربر را برای کلیک جذب می کنید.
• در سئو کیفیت مطلب شما است که آنالیز می شود و بر این اساس رنکینگ صورت می گیرد.

استراتژی های تولید محتوا

در تولید محتوا به 5 استراتژی اساسی توجه می کنیم :
• تولید محتوای کاملا اختصاصی و کپی نشده
• کاربردی بودن مطلب برای کاربر
• استفاده از عناصر کلیدی متن و محتوای چند رسانه ای
• به روزرسانی مداوم و منظم محتوا
تولید محتوا به سبک فست سئو
حال که فست سئو را برای تولید محتوای وب سایت ، وبلاگ یا شبکه های اجتماعی خود انتخاب نموده اید بد نیست با برخی از استراتژی های خاص فست سئو که منحصرا برای وب سایت شما و متناسب با موضوع فعالیتتان به کار گرفته می شود آشنا شوید :
• تمرکز بر استفاده از هدلاین یا سرتیتر های قوی
• ردیابی محتوا و بررسی چشم انداز محتوا که کاربر را هدایت می کند
• برچسب گذاری محتوا
• هدف گذاری و انطباق محتوا با مخاطبان
• ارزیابی نهایی محتوا برای انتشار


 سئو 
برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز