سئو و استراتژی‌های خود را در سال ۲۰۱۷ خانه تکانی کنید

سال جدید فقط شروعی برای تمرکز روی اهداف شخصی نیست؛ کسب وکارتان هم نیاز به نگاهی اجمالی دارد تا آن را مطابق با تغییرات پیش رو زیر و رو کنید. حال که چند روزی از آغاز سال ۲۰۱۷ می‌گذرد بهترین زمان است تا وضعیت سئو خود را بررسی کنید و ببینید در سالی که گذشت با استفاده از تکنیک‌هایتان به کجا رسیده اید.
آیا سرویس سئو قبلی در راستا بهبود وب سایت شما در نتایج گوگل موثر بوده است؟ آیا موفقیت و جایگاه فعلی شما ارزش هزینه‌هایی که برای سئو صرف کرده اید را داشته است؟ یا باید به دنبال تیم دیگری برای واسپاری سئو سایت خود بگردید؟
سال ۲۰۱۷ را برای خانه تکانی اوضاع سئو خود غنیمت شمرید و با استفاده از این نکات به روز شوید.

تغییر و خانه تکانی استراتژی‌های سئو

به کاربر ارزش دهید
بازاریابی محتوا در فرآیند سئو از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از اشتباهاتی که در انجام امور بهینه سازی معمولا پیش می‌آید بی توجهی به ارزش گذاری کاربران است. اگر تا دیروز مدعی بودید که کیفیت مطالبتان بالا است و بهترین تیم را برای تولید محتوا استخدام نموده اید امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به کاربر هم ارزش دهید.
برای ارزش دادن به کاربربه این راهبرد توجه داشته باشید:
• عناوین فعلی محتوا در سایت را بررسی و محبوب ترین و پربازدید ترین آن‌ها را مشخص کنید.
• دیدگاه‌هایی که در طول یک سال اخیر زیر پست‌ها بابت کیفیت محتوا درج شده است را زیر نظر بگیرید
• با مشاوره از تیم سئو خود ترکیب مناسبی از مطالب مورد نیازتان را با توجه به پارامتر‌هایی که ارزیابی شده است فراهم کنید. مشاوره فست سئو را در این زمینه حتما امتحان کنید.
تجربه کاربر را از وبگردی بهبود دهید
۹۳ درصد از جستجو‌ها به واسطه موتور‌های جستجو صورت می‌گیرد. تجربه کاربری نیز همانند سایر حوزه‌ها در سئو مطرح است. برای بهبود اوضاع سئو سایت خود در سال ۲۰۱۷ از حیث تجربه کاربر در وبگردی به این نکات دقت کنید:
• تمام لینک‌های سایت باید بررسی شوند. اگر تیم قبلی سئو نتوانسته به این امور آن طور که باید و شاید رسیدگی کند و حال به فست سئواعتماد کرده اید شک نکنید که ما به خوبی جواب این اعتماد را می‌دهیم.
• خوانایی و قابلیت کراول شدن مطلب به همان اندازه که برای کاربر حائز اهمیت است برای موتور‌های جستجو نیز مهم است.
 • ناوبری سایت را در سال جدید یک بار دیگر مرور کنید. ببینید محیطی که مهیا شده است برای بازدید کننده شفاف است و به خوبی او را هدایت می‌کند یا نه.

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی ایمیلی
  • برند سازی
  • ابزار سئو
  • سئو ارزان
  • سئو وبلاگ
  • تعرفه سئو
  • سئو رایگان
  • خرید سایت
  • شرکت سئو
  • سرویس سئو
  • بهینه سازی سایت و ساختار سایت
  • طراحی سایت سئو
  • برندینگ
  • تولید محتوا
  • تبلیغات گوگل
  • ویدئو مارکتینگ
  • بازاریابی داخلی
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی پیامکی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • نظرات

    پست‌های معروف از این وبلاگ

    پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

    سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

    هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز