در داده های کلیدواژه ای که شما میتوانید بدست آورید همیشه میتوان واژه ها را بررسی کرد و آنها را مورد استفاده قرار داد، اینکار را باید در مراحل اولیه ی تحقیق کلمات کلیدی انجام داد. همچنین زمانی که در حال بررسی تحلیلهای خود در مورد چگونگی پیدا شدن وب سایت توسط مردم هستید راحتترین کار این است که لیستهای کلیدواژه ها را در گروهی که ساخته اید ببینید و سپس پرسشهایی از کلیدواژه هایی که شما را قادر به داشتن بینیش بهتری از فرمول لیست کلیدواژه های ساده میسازند، در آن شما میتوانید مقصد جستجوگران را پیش برده و بر استراتژی خود اعمال سازید. لیست کلیدواژه ها با پرسیدن چرایی این مسئله میتوانید بر استراتژی خود در حیطه ی مفاهیمی که برای کسب و کار مشخص تر است تمرکز نمایید. لیستی از کلیدواژه های محبوب که به وب سایت باز میگردد بسازید، این تضمین نمیکند شما به دنبال مفهوم درست هستید یا خیر. برای اینکار باید بپرسید چرا این عبارت؟ چرا این گروه چنین عبارتی را دوست دارند؟ چرا این همکاران؟ چرا چنین سطح انتظاراتی بین هتل و اقامتگاه وجود دارد؟ چرا چنین فرقی بین پیاده روی
سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک با کلمه کلیدی دانلود آهنگ، دانلود جدیدترین آهنگها و همچنین به صورت سئوی پست ها انجام شد. در این پروژه که یکی از سخت ترین و رقابتی ترین موضوعات در وب می باشد تیم فست سئو با همکاری تیم نسل موزیک در مدت زمان چهار ماه فعالیت های سئو و بهینه سازی این سایت را انجام دادند. البته این پروژه همچنان توسط تیم ما پشتیبانی می شود تا با کلمات دیگری مانند دانلود آهنگ جدید که در حال حاضر در صفحه دوم می باشد به صفحه اول راه یابد. دلیل انجام این پروژه این بوده است که تیم نسل موزیک دقیقا طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران رفتار کرده و از انتشار هر گونه موزیک غیر قانونی خودداری کرده است. شایان ذکر است که تیم فست سئو با هیچ سایت غیر قانونی که مشکل فیلترینگ دارند فعالیتی نداشته و نخواهد داشت. ما در این مدت زمان به دلیل اینکه به صورت انحصاری با این سایت کار کردیم سئوی بیش از ده سایت موزیک را رد کرده و تنها تمرکزمان بر روی این سایت بوده است. جا دارد از آقای مرتضی مرتضوی مدیر سایت نسل موزیک به دلیل همکاری فوق العاده ای که با ما داشتند تشکر کنیم و آرزومندیم که همیشه این سای
Google Search Console برای وبمسترها چنین هشداری می فرستد: Incorrect hreflang implementation( اجرای نادرست hrefleng) گوگل از طریق *Googel Search console نوتیفیکیشن و هشدارهای زیادی ناشی از hreflang برای وب مستر ها فرستاد. صبح روز دوشنبه، بیست و دو تیر گوگل شروع به فرستادن صدها هزار هشدار به وب مسترهایی کرد که از hreflang به طور اشتباه در سایتشان استفاده کرده بودند. در اینجا گزارش و عکسی از این هشدارها داریم : هشدار incorrect hreflang implementation از عکس بالا چنین مفهومی برداشت می شود : گوگل شناسایی کرده است که برخی از صفحات وب شما از تگ hreflang اشتباه استفاده کرده است. به نظر می رسد که زبان و یا کد ناحیه ای اشتباهی استفاده کرده باشید و یا لینک دوگانه دایرکت اشتباه گذاشته باشید یعنی اگر پیج A از طریق hreflang به پیج B وصل شده باشد، باید لینک متقابل هم از پیج B به A باشد. گوگل از hreflang برای صحیح کردن زبان و نشان دادن درست منطقه URLدر نتایج جستجو استفاده می کند. وب سایت شما تا زمانی که خطاهای hreflang را اصلاح نکنید، از زبانهای دیگر یا شناسایی ناحیه محروم خواهد شد. گری ای
نظرات
ارسال یک نظر