استفاده از کلمات کلیدی Long Tail

استفاده از کلمات کلیدی Long Tail
‫وقتی که تحقیق کلیدواژه ای را‬ انجام میدهی ، با عبارتهای مختلفی روبرو میشویم‬ و این موضوع مهمی در مورد ‬کلمات کلیدی و چگونگی جستجو آنها میباشد‬.‬ برای توضیح کلمات کلیدی Long Tail،‬ باید به لیست برخی از کلیدواژه ها رفته‬ و بفهمیم که چه چیزی مهم است و هدفمان چیست.‬ مثلا اگر سئو‬ بخش مهمی از‬‬ جستجوی ماباشد‬  بنابراین باید هر‬ کلیدواژه ای که سئو سایت‬ و خدمات سئو‬ داشته باشد را بررسی کنیم و جمع آوری نماییم‬. بعد از اینکار میتوانیم لیست خود را بررسی کنیم.‬ یکی از کارهایی که مردم انجام میدهند‬ این است که به عبارتهای عمومی‬ که جستجوهای بسیاری دارند جذب میشوند‬ و این خیلی خوب است چون هزاران‬ جستجو برای این واژه وجود دارد.‬

سطوح کلمات کلیدی Long Tail

معمولا این چیزی است که آن‬ را لیست ده برتر می نامیم‬. کلیدواژه های ده تای برتری که‬ مقدار جستجوها را دریافت میکنند ولی‬ چیزی که جالب است این است که‬ آنها بیشترین توجه را از رقابایشان دریافت میکنند.‬ در نتیجه این کلیدواژه ها مورد توجه ترین‬ واژه ها هستند که شما با بالاترین‬ مقدار از رقابت پیدایشان میکنید.‬ تمامی توجه ها بر عبارت سر متمرکز شده است چون آنها بدیهی تر هستند‬ البته وقتی که مردم دقیقتر عمل میکنند‬ جستجوهای چندانی را اضافه نمیکنند‬. این مقدار گسترده ای از جستجو ها میباشد‬ و اینها دقیقترین آنها میباشد‬ و بیشتر از همه مردم به دنبال نتیجه بدیهی هستند‬.‬ وقتی که مردم در سطح تقاضایشان قرار دارند‬ عبارت بسیار دقیقی را در موتور جستجو می نویسند‬ و دراین زمان با گزینه ها‬ و تنوع های مختلفی روبرو میشوند‬ و به این صورت به حالت جمع اوری میروند‬ و به هر کاری که میتوانند فکر میکنند.‬ گزینه های من چی هستند؟‬ چه چیزی باید بدانم؟ چه نظراتی در مورد این مکان داده شده است؟‬ بنابراین آنها از کلیدواژه های‬ تحقیق شده تری استفاده میکنند و‬ سپس مشخصه های مختلفی که‬ در نتیجه دیده اند را خارج میکنند‬ و یا در نظرات که در‬ آن نظرات ضعیفی را دریافت میکنند‬ و سپس وقتی که آماده میشوند‬‬‬ ‫به قابلیت مشخصی تعهد بدهند‬ واژه های مشخصی در عبارت جستجو‬ استفاده میشود. اساسا این عبارت طولانی تری است‬ ولی جستجوگران تمایل و رقبت بیشتری‬ به تبدیل کردن خریداران دارند‬ و هدف ما این است که هر دو را ببینیم‬ هم سطح تعهد و هم سطح علاقه‬. سطح علاقه بازدید کنندگان را می آورد‬ ولی تبدیلها سریعا رخ نمیدهند.‬ سطح تعهد بازدید کنندگان کمتری را‬ برای هر کلیدواژ ه می آورد‬ ولی هر چه تعهد بالاتر،‬ تبدیلهای بیشتری نیز انجام میگیرد‬ و وقتی که ما در مورد دنباله ی دراز‬ صحبت میکنیم، اکثر توجه ها بر عبارت کلی است ولی‬ اکثر فعالیتها در دنباله ی دراز‬ و عبارتهای جزئی تر است‬‬‬.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز