تبلیغات پولی در سئو

تبلیغات پولی در سئو
تبلیغات پولی یا به زبان لاتین Paid Advertising، یکی از انواع تبلیغات است که شما برای آن هزینه می کنید. یکی از سه کانال بازاریابی، به همراه تبلیغات شخصی و تبلیغات کسب کرده می باشد. با تبلیغات پولی، شما به عنوان صاحب فضای تبلیغات در ازای استفاده از این فضا، هزینه پرداخت می کنید. قیمت پرداختی برای فضای تبلیغات، معمولا با فرآیند پیشنهاد مزایده بین بازاریاب و صاحب فضای تبلیغات مشخص می شود. انواع گوناگونی از تبلیغات پولی وجود دارد که شامل هزینه بابت هر کلیک، هزینه بابت هر علامت گذاری و تبلیغات با استفاده از بنر و نمایش دادن برای مدت مخصوص.
بیشتر انواع تبلیغات اینترنتی توصیفی بسیار متفاوت از بازاریابی درونگرا دارند. تفاوت بین انواع دیگر و تبلیغات پولی، تکنیک های بازاریابی درونگرا برای جذب مشتری که در حال حاضر نیز نگاه می کند می باشد. هدف از این تبلیغات، جذب مشتریانی است که در آن زمان، نیاز ضروری به آن کالا ندارند. این کار صرفا در راستای سئو سایت تنها نمی باشد و شامل تمامی زمینه های بازاریابی اینترنتی می باشد. این تبلیغات ارائه می شوند تا از طریق وب سایت هایی که مردم هرروز از آنها استفاده می کنند، شناختی از نام کسب و کار، در ذهنشان باقی بماند. این راه حل برای کسب و کارهایی که اسمشان نیز تا به حال به گوش کسی نرسیده است، راهکاری مفید است. یکی از معروف ترین نمونه های تبلیغات پولی، بنرهای تبلیغاتی در اینترنت است. این تبلیغات گرافیکی امیدوارند که استفاده کنندگان از وب سایت ها در حال گشت و گذار در سایت های تجاری مورد علاقه شان، نگاهی نیز به این بنرهای تبلیغاتی بیاندازند. تعداد دیگری از نمونه های تبلیغات پولی، در خارج از فضای وب سایت می باشد، اما این بستگی به تصمیم صاحب کسب و کار دارد که چه شیوه ای برای بازاریابی محصولاتش موثرتر است.
بازاریابی موثر، با صرف کمترین هزینه، تمام کانال های تبلیغاتی می باشند. هرچند که تبلیغات پولی پر هزینه تر از تبلیغات شخصی یا خریداری شده است، نحوه ی پرداخت آن، به صرفه ترین راه برای نشان دادن نام شرکت خود به حجم عظیمی از مخاطبین است. تبلیغات پولی معمولا، در بالا و پایین وب سایت ها به کاربران نمایش داده می شود. بازاریابان می توانند با صرف هزینه ی بیشتر، بنرهای تبلیغاتی خود را بر روی وب سایت های پرمخاطب، با بازدید زیاد قرار دهند. به علاوه، شیوه های متفاوت تبلیغات پولی، مانند هزینه بابت هر کلیک، هزینه بابت هر علامت گذاری و بنرهای نمایشی تبلیغات، به بازاریاب امکان تصمیم گیری استراتژی مناسب برای تبلیغات بعدی را با توجه به استقبال مردم، می دهد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز

تاثیر تعداد دیدگاه بر سئو سایت