بخش عضویت در خبرنامه و ارسال نظرات در سایت

خبرنامه های ایمیلی بسیار عالی و مهم هستند. آن ها یک چشم انداز مقرون به صرفه برای ایجاد روابط و حفظ ارتباط منظم با مشتریان می باشند. خبرنامه های ایمیلی سایت می توانند ساده یا پیچیده باشند. تحویل آن ها در هر برنامه زمانی امکان پذیر بوده و در هر نوع محتوای اطلاعاتی و یا تبلیغاتی تا یک سرگرمی ساده می تواند کاربرد داشته باشد پس بخش عضویت در خبرنامه سایت را فراموش نکنید.
متاسفانه بخش عضویت در خبرنامه سایت و اهمیت آن غالبا از مکتب های تجاری نادیده گرفته شده اند. عضویت در خبرنامه های ایمیلی راه میانبر بین وب سایت و رسانه های اجتماعی است. چون خبرنامه های ایمیلی متنوع و مختلف و همچنین تطبیق پذیر بوده و بخش مهمی از استراتژی موفقیت کلی یک برند می باشند.

ابزار های ارسال نظرات در سایت یا وبلاگ

از دو ابزار زیر را برای افزایش فعالیت و دیدگاه گذاری کاربران در سایت استفاده کنید.
1. ارسال دیدگاه با CommentLuv
نرم افزار CommentLuv یکی از افزونه های وردپرس، از ابزار های ارسال نظرات در سایت می باشد که دارای ویژگی های شگفت انگیزی است. CommentLuv می تواند موجب افزایش سئو سایت و  ترافیک سایت، ارسال دیدگاه در سایت، قابلیت فیلتر کردن دیدگاه های اسپم سایت، افزایش کلمات کلیدی سایت و ادغام کردن لینک توییتر می باشد.  با نصب CommentLuv در سایت می توانید به ازای هر CommentLuv از پیوند های پیشرفته در سایت بهره مند شوید.
2. ارسال دیدگاه با Disqus
Disqus یک سرویس میزبان ارسال دیدگاه وب سایت می باشد. ویژگی های مختلفی از قبیل پروفایل کاربر، ابزار فیلتر دیدگاه های اسپم و ارسال ایمیل هنگامی که کاربری در سایت دیدگاهی برای شما ارسال می کند را دارا می باشد. مهمترین ابزار های دیدگاه گذاری سایت IntenseDebate, Livefyre, Facebook’s Comment Plugin می باشند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز