گوگل چگونه کار می کند؟

انتشار کتاب How Google Works !!
Eric Schmidt و Jonathan Rosenberg هر دو به عنوان مدیران کسب و کار Silicon Valy وارد گوگل شدند. همچنانکه آنها به رشد گوگل از یک استارت آپ جدید به یک نماد جهانی کمک می کردند، همه چیز در مورد مدیریت را فراموش کرده و همه آن را از نو بازآموزی کردند. How Google Works که در فارسی به معنی “گوگل چگونه کار می کند”، حاصل تجربه هایی است که برای کسب یک بینش جدید و در یک چکیده ی سرگرم کننده آمده است.


قسمتی از مقدمه کتاب گوگل چگونه کار می کند؟

کتاب How Google Works شامل عناوین فرهنگ سازمانی، استراتژی، منابع انسانی، تصمیم گیری، ارتباطات سازمانی، نوآوری و برخورد با اختلالات می باشد.
معرفی نویسندگان کتاب گوگل چگونه کار می کند؟
Jonathan Rosenberg از نویسندگان کتاب How Google Works می باشد که در سال 2002 به گوگل پیوست. او مدیریت طراحی و توسعه و مبلغ محصولات شرکت گوگل از جمله Androind Apps، Gmail و Chrome بوده است. او در حال حاضر مشاور مدیر عامل گوگل، Larry Page می باشد.
Eric Schmidt از نویسندگان کتاب How Google Works می باشد که بعنوان مدیر عامل شرکت google از سال 2001 تا سال 20011 خدمت کرد. در طول این دوره او شرکت های استارت آپ Silicon Valy را به یک پیشرو جهانی در تکنولوژی که سالانه بیش از 55 میلیارد دلار درآمد دارد تبدیل کرد و همچنین دفاتر شرکت را در بیش از 40 کشور دنیا را توسعه داد. Eric در حال حاضر مدیر اجرایی گوگل می باشد.  Rosenberg گفت: در سال 2010 من و Eric یک کلاس برای مدیران Google برگزار کردیم. یک کارمند پیشنهاد به اشتراک گذاری مطالب کلاس را بیان کرد. سخن مولفان کتاب “گوگل چگونه کار می کند” این است: این کتاب دستورالعمل سس محرمانه ی ماست: گوگل چگونه نوآوری می کند و به موفقیت کارکنان قدرت می بخشد. این کتاب شامل چیز هایی است که ما خودمان یاد گرفته و اجازه تقسیم آن را به شما داده اند.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز