بهینه سازی سایت خبری

سایت خبری بعنوان یک رسانه، یکی از جنجالی ترین سایت های دنیا و ایران می باشد که طرفداران و خوانندگان زیادی دارد. بهینه سازی سایت خبری مبحثی است که نیاز دیدیم راجع به آن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم. یک سایت خبری بدلیل اتفاقات و رویداد های واقعی و غیر قابل پیش بینی، بصورت دائمی و همیشگی بایستی اقدام به انتشار مطالب نماید که این اخبار بصورت آنلاین و موازی با اتفاقات در حال وقوع یا اتفاقاتی که جدیدا به وقوع پیوسته است، گزارش می شود.

رقابت های زیاد در سایت های خبری و موضوعات متعدد آن از جمله اخبار آموزشی، سئو، ورزشی، حوادث و … که موجب می شود سئو سایت خبری نیز نیاز به زمان و یک سئو گسترده و دائمی داشته باشد. سایت های خبری نیاز به سئو سایت دائمی دارند و تنها یک روش بهینه سازی سایت خبری وجود دارد.
چرا سئو دائمی؟
1) به علت بروزرسانی های دائم سایت های خبری و انتشار محتوا بصورت روزانه و روتین
2) پراکندگی موضوعی سایت های خبری
3) رقابت شدید سایت های خبری در میان کاربران علاقه مند به اخبار
کدام روش سئو سایت؟
تنها روش سئو سایت خبری ، سئو کلاه سفید یا White Hat Seo که در مقاله سئو کلاه سفید توضیح داده ایم و تنها روش مورد استفاده فست سئو در تمامی سایت ها بدون محدودیت بوده و یک روش اصولی که طبق شرایط و قوانین گوگل انجام می شود و نتیجه آن همیشگی می باشد.
هشدار : در صورتی که شرکت خدمات سئو ادعای سئو سایت خبری در مدت کوتاهی را داشته باشد، صد در صد مقصود آن استفاده از سئو کلاه سیاه Black Hat Seo که در قسمت سئو کلاه سیاه در مورد آن صحبت کرده ایم، می باشد.
نکته : سئو کلاه سیاه مساوی است با بلک لیست گوگل
جزئیات روش فست سئو در بهینه سازی سایت خبری به صورت زیر می باشد:
 سئو سایت خبری با بهینه سازی استراکچر کلی سایت که اولین مرحله از 3 مرحله اصلی فست سئو می باشد، آغاز می شود و جزئیات آن در مقاله صفر تا صد بهینه سازی سایت بطور کامل تشریح شده است. محتوای گستره در سایت های خبری با عناوین پراکنده و مختلف نیازمند یک سئو اصولی و کارآمد می باشد.
با توجه به استفاده بیش 50% کاربران اینترنت و علاقه مندان به خبر های روز از موبایل، بهینه سازی قالب سایت شامل ایجاد نسخه موبایلی مطلوب نیز می باشد.
• دسته بندی صحیح مطالب
• قالب و محتوای بهینه شامل عکس ها، تصاویر و …
• نسخه موبایلی مطلوب


کاربرد بهینه سازی سایت خبری

کاربرد بهینه سازی سایت خبری را با طرح یک سوال پاسخ می دهیم.
آیا مفهوم یک سایت زنده را می دانید؟
سایت خبری بعنوان یک سایت زنده که اخبار تازه و رویداد های روزانه را بصورت روتین برای بازدیدکنندگان انتشار می دهد، شناخته شده است.
اما کدام بازدیدکنندگان؟
به علت یکسان بودن اخبار و وقایعی که اتفاق می افتد، اکثر وبسایت ها اقدام به کپی برداری از یک سایت مرجع نموده و باعث می شوند منبع اصلی خبر مشخص نباشد. همچنین هنگام جستجوی یک خبر توسط کاربران، سایت شما به علت سئو نادرست و عدم بهینه سازی سایت، در نتایج موتور های جستجو نمایش داده نشده و یا در صفحات بعدی قرار می گیرد که امکان دیده شدن آن بسیار ناچیز است. اینجاست که نیاز به سئو سایت خبری بوجود خواهد آمد.
با رعایت اصول سئو، اقدامی در جهت نمایش اخبار سایت خود در نتایج موتور های جستجوگر نمایید تا کاربران مطالب و اخبار را در سایت شما مطالعه نمایند. که این کار موجب:
• افزایش سرعت سایت
• افزایش ترافیک بازدید
• دسته بندی صحیح و اصولی مطالب
• طبقه بندی صحیح اطلاعات و افزایش دسترسی کاربران
و در نهایت شناخته شدن سایت شما بعنوان یک برند در میان کاربرانی که مستقیما وارد سایتتان خواهند شد.

دلیل مشاوره بهینه سازی سایت خبری

دلیل مشاوره سئو سایت خبری توسط فست سئو ایجاد آگاهی، رسیدن به یک زبان مشترک و مواردی می باشد که در این بخش توضیح خواهیم داد. همانطور که اشاره شد، در بهینه سازی سایت خبری به علت پراکندگی موضوعی، با سایت های دیگر کمی متفاوت عمل می شود و فست سئو برای اینگونه سایت ها،سئو اصولی را انجام می دهد.
دلیل اینکه فست سئو مشاوره سئو سایت خبری را در خدمات سئو خود گنجانده است به شرح زیر است:
1) نیاز به سئو دائمی در سایت خبری.
دلیل؟ پراکندگی موضوعی، به روزرسانی های مداوم و دائمی
2) سئو کلی حدود 1 سال یا بیشتر به طول می انجامد.
دلیل؟ استفاده از سئو اصولی و قانونی گوگل، یعنی سئو کلاه سفید White Hat Seo توسط فست سئو. (ادعای کمتر از این زمان جهت سئو، غیر عادی بوده و خدمات سئو با استفاده از Black Hat Seo انجام می شود)
 پس از اتمام کار سئو توسط فست سئو
پس از حصول نتیجه ثمر بخش و ایده آل، همچنان خدمات فست سئو ادامه دارد و ادامه کار یعنی تولید محتوا و سئو سایت توسط تیم کارفرما انجام خواهد شد. چگونه؟
تمامی این موارد توسط فست سئو به تیم کارفرما آموزش داده می شود تا پس از آن بتوانند سئو سایتخبری خود را بطور اصولی و دقیق انجام دهند.
فست سئو ادعای برترین را ندارد، اما یکی از بهترین ها می باشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز