بهینه سازی سایت شخصی

سایت های شخصی سایت هایی هستند که مالک آن ها یک شخص خاص می باشد که اطلاعات شخصی خود را مانند یک پروفایل شخصی و خصوصی از قبیل زندگی نامه، علائق شخصی، تجربه های کاری، تخصص ها و نمونه کار هایشان و … در آن درج کرده و به نمایش می گذارد. علاوه بر آن اطلاعات تماس شخصی از قبیل شماره تلفن تماس، ایمیل شخصی، مقالات، نوشته ها و تبلیغات طبق سلیقه و نیاز فرد در سایت های شخصی درج می شود. علاوه بر شبکه های اجتماعی رایج، افراد نیاز به یک سایت شخصی دارند تا با سئو و بهینه سازی سایت در نتایج موتور های جستجوگر توسط کاربران دیده شوند. کاربرد بهینه سازی سایت شخصی جهت نمایش اطلاعات اشخاص هنگام جستجوی نام، حرفه و یا شغل آن ها در موتور های جستجوگر می باشد که موجب می شود اینگونه سایت ها در صفحات ابتدایی و بالاترین رتبه جهت دیده شدن توسط افراد قرار گیرند.به علت ویژگی های خاص سایت شخصی و محدود بودن تعداد صفحات آن، فست سئو خدمات صفر تا صد سئو سایت شخصی را بطور کامل ارائه می دهد. روشی که فست سئو در بهینه سازی سایت شخصی بکار می برد،سئو کلاه سفید White Hat SEO می باشد و مدت زمان سئو و بهینه سازی اینگونه سایت ها نسبت به سایت های خبری، فروشگاهی و … به علت کم و محدود بودن تعداد صفحات سایت، کم تر می باشد.
 سئو و بهینه سازی سایت شخصی بطور اختصاصی و یکتا، سازگار با موتور های جستجوگر

برخی اقدامات فست سئو جهت بهینه سازی سایت شخصی عبارتند از:
1) اصلاح و بهینه سازی ظاهر و پیکربندی سایت
2) سئو قالب و بهینه سازی بر اساس تکنیک های روز سئو
3) ثبت نقشه سایت در وبمستر تولز که در قسمت Web Master Tools در مورد آن توضیح داده ایم.
4) ایجاد نسخه موبایل پسند Mobile Friendly
5) استراتژی محتوای با کیفیت و اصولی طبق استاندارد های سئو
6) استراتژی کلمات کلیدی مناسب
7) گزارش دهی روتین و مرتب از روند کار و نتیجه آن

مزایای بهینه سازی سایت شخصی

مزایای بهینه سازی سایت شخصی نه تنها برای صاحبان آن ها بلکه برای دیگر کسب و کار ها در جهت پیدا کردن افراد و مشاغل مرتبط خود، بسیار حائز اهمیت می باشد. همانطور که داشتن یک سایت شخصی موجب شناسایی افراد در فضای مجازی توسط کسب و کار ها، دوستان، آشنایان، کارفرما ها و یا کارمندان می شود، بهینه سازی سایت شخصی نیز موجب می شود تا اینگونه سایت ها در صفحات انتهایی موتور های جستجوگر بدون دسترس باقی نمانده و به سهولت قابل رویت باشند.
از جمله مزایای سئو سایت شخصی بطور کلی موارد زیر می باشد:
1) داشتن رزومه دیجیتالی آنلاین جهت معرفی حرفه و کسب و کارتان
2) در دسترس بودن برای افرادی که اطلاعاتی از شما ندارند.
3) یافتن شغل و حرفه شما از طریق فضای مجازی با بهترین شیوه دسترسی

بهینه سازی سایت شخصی چیست؟

بهینه سازی سایت شخصی شامل ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت های شخصی می باشد که افراد نیاز دارند که در فضای مجازی، در میان کسب و کار ها و کارفرمایان بهتر دیده شوند و ارتباطات شغلی و حرفه ای خود را در این فضا حفظ کرده و گسترش دهند. از این رو نیاز به سئو سایت شخصی مطرح می شود تا رزومه شما در میان میلیون ها رزومه، از دید کاربران فضای مجازی پنهان نمانده و شانس دیده شدن بعنوان نفرات اول در نتایج جستجو ها را داشته باشید.
بهینه سازی سایت شخصی علاوه بر بهینه سازی سایت و دیده شدن در نتایج جستجو را دارد بلکه که تاثیر بسزائی در کسب شغل، حرفه، پیدا کردن روابط شغلی داشته و موجب یافتن حرفه های مرتبط و همکاری را فراهم می می سازد.
نکته : سایت های شخصی می توانند بصورت اختصاصی طراحی شوند، یعنی منحصر بفرد و یکتا. تا از مشابهت به سایت های دیگر جلوگیری شود. در این صورت سئو سایت آن طبق موارد مطرح شده در سئو سایت اختصاصی انجام خواهد شد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز