صفر تا صد بهینه سازی سایت

آیا تا بحال با موردی که از صفر تا صد باشد مواجه شده اید؟ صفر یعنی آغاز کار که شروع آن کاملا مشخص می باشد. اما صدِ کار کجاست؟
فست سئو صدِ کار خود را در خدمات صفر تا صد بهینه سازی سایت ، زمانی می داند که به نتیجه ایده آل و قابل قبول خود برسد و تا تکمیل آن همچنان خدمات سئو و بهینه سازی سایت خود را ادامه خواهد داد. این یعنی سئو سایت انحصاری و کارآمد که برای هر یک از وبسایت های کارفرمایان و کسب و کار ها صدق می کند.صفر تا صد بهینه سازی سایت ، شروع از نقطه صفر تا گرفتن نتیجه نهایی و ایده آل می باشد. مفهوم سئو در بخش آموزش سئو تشریح شده است. صفر تا صد سئو سایت در فست سئو دارای 3 مرحله کلی و اساسی می باشد.
 بهینه سازی ساختار سایت، قالب و استراکچر کلی سایت
 سئو On Page
 سئو Off Page
نکته: مرحله اول کار در بخش بهینه سازی ساختار سایت تشریح شده است. این مرحله در یک زمان مشخصی به اتمام می رسد. اما مراحل 2 و 3 همچنان تا حصول نتیجه ایده آل و نهایی، ادامه خواهد داشت. جزئیات مراحل روند کار به شرح زیر می باشد:
1) بهینه سازی ساختار سایت و زمانبدی مورد نیاز برای سئو
• آنالیز و انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای تمام صفحات وبسایت
• BASE PLAN
• طرح بهترین استراتژی برای پیشبرد سایت

• اصلاح نکات اصلی QC و UI و UX سایت
مرحله اول مشخص نمودن نوع سایت از قبیل فروشگاهی، خبری، شرکتی، اختصاصی و … می باشد و پس از آن به بررسی و تحلیل سایت، قالب ، استراکچر کلی و دسته بندی های سایت می پردازیم. زمانبدی جهت سئو وبهینه سازی سایت با توجه به نوع، وضعیت و سختی کار سئو سایت مورد نظر تعیین خواهد شد.
2) سئو On Page
• مدیریت مستقیم سایت و انجام کار های مربوط به سئوی داخل سایت
• نصب گوگل آنالیتیکز و آنالیز کامل در طول مدت پروژه
• نصب وبمستر و بررسی وضعیت تکنیکی سایت به صورت روزانه
پس از بهینه سازی سایت و استراکچر ایده آل سایت، استراتژی تولید محتوای مناسب، نحوه پست گذاری و انتشار در سایت بهمراه سئو داخلی یعنی سئو On Page شروع خواهد شد. گزارشات روزانه و ماهانه روند کار، گزارشات گوگل آنالیتیک و گوگل وبمستر نیز به اطلاع کارفرما خواهد رسید.
نکته : فست سئو دارای با استفاده از روش نوین و تیم تخصصی تولید محتوا در ایران، همراه با ارائه گزارش کار و روند پیشرفت کار در این خصوص اقدام به تولید محتوای وبسایت می نماید.
3) سئو Off Page
• صفر تا صد SMO (توییتر و گوگل پلاس و لینکدین و پینترست و …)
• فعالیت در Social Bookmark های معتبر جهان
• فعالیت در دایرکتوری های معتبر
• تولید محتوا
• ایجاد وبلاگ های متعدد
• پیاده سازی پلن های SEM
• برندینگ سایت
پس از اینکه کار سئو داخلی وبسایت به نتایج ایده آل نزدیک شد و گزارش کار و نتیجه سئو به کارفرما ارائه شد، موازی با آن مقدمات کار سئو Off Page نیز شروع خواهد شد. Off Page سئو وبسایت با ایجاد حساب های کاربری وبسایت در شبکه های اجتماعی، سوشیال بوکمارک های اجتماعیSocial Bookmarking و دایرکتوری ها Directory Links انجام می شود. در نهایت سئو Off Page و On Page بصورت موازی و همزمان، تا حصول نتیجه یعنی بالا آمدن سایت با کلمات کلیدی مشخص شده، پیش خواهد رفت.
نکته : در تمامی وبسایت های وردپرسی، سئو و بهینه سازی سایت بهترین نتیجه ممکن را خواهد داشت. سایت های وردپرسی بعلت سیستم وبلاگدهی آن ها، در میان موتور های جستجوگر، خصوصا گوگل محبوبیت خاصی دارند و نتیجه سئو در سایت های وردپرسی بسیار عالی می باشد. توصیه ما انتخاب سایت وردپرسی برای کارفرمایان محترم جهت حصول بهترین نتیجه ممکن می باشد. فست سئو در زمینه طراحی، بهینه سازی و سئو سایتوردپرسی بهترین تیم متخصص را دارد.

اصول صفر تا صد بهینه سازی سایت

سئو اصولی دارد که صفر تا صد سئو سایت باید بدرستی انجام شود، در غیر اینصورت نتیجه عکس خواهد داد. اما در صورت انجام یک سئو اصولی، خواهید دید که گوگل همچنان با گذشت زمان امتیاز بیشتری به وبسایت شما می دهد.
در اینجا اصول صفر تا صد سئو سایت و بهینه سازی سایت را برایتان شرح می دهیم.
• سئو کلاه سفید یا White Hat Seo
اولین و آخرین اصول سئو همان سئو کلاه سفید یا White Hat Seo می باشد. سئو کلاه سفید، سئو اصولی و اخلاقی در دنیا می باشد که در آن مطابق با قوانین و استراتژی های گوگل عمل می شود.
هشدار : برخی از وبسایت هایی که نیاز مداوم برای آپ دیت شدن دارند و یا پراکندگی موضوعی آنها مانند سایت های خبری یا دانلود نرم افزار بالا می باشد، حدود 1 سال و یا بیشتر زمان می برد تا بتوانند رتبه خوبی در نتایج موتور های جستجوگر پیدا کند.
در صورتی که شرکت خدمات سئو، ادعای سئو چنین سایت هایی را داشته باشد، از سئوی کلاه سیاه یا Black Hat Seo استفاده می کند که از نظر گوگل غیر قانونی بوده و نه تنها نتیجه ای نخواهد داشت بلکه ممکن از از نتایج جستجو بکلی حذف گردد.

تکمیل خدمات صفر تا صد بهینه سازی سایت

• تضمین بالاترین بازدهی
• انجام کامل پروژه تا حصول نتیجه
• رعایت امانت و حفظ اموال و مدارکی که کارفرما در اختیار طراح قرار می دهد.
• پشتیبانی طولانی مدت
پس از ایجاد یک استراکچر ایده آل و یک وبسایت بهینه، با آمدن سایت توسط کلمات کلیدی سئو شده، جهت تکمیل خدمات سئو، نحوه تولید محتوا، مقالات و سئو سایت به تیم کارفرما توسط فست سئو آموزش داده خواهد شد تا بتوانند در زمان های بعدی و برای همیشه سئو سایت خود را بخوبی انجام دهند.
پس از پایان کار سئو، فست سئو همچنان آماده پاسخگویی سوالات و مشکلات کارفرمایان و مدیران وبسایت ها خواهد بود.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز