استفاده از کلمات کلیدی به صورت جمع و مفرد

‫وقتی که به برنامه ریزی کلمات کلیدی‬ می پردازیم ، یک پرسش همیشه مطرح میشود‬ که چگونه باید بین استفاده حالت‬ جمع و مفرد کلمات کلیدی تصمیم گیری کرد.‬ به عنوان مثال باید از مسافرت استفاده کنیم یا مسافرتها؟‬ تور دوچرخه سواری یا تورهای دوچرخه سواری ؟‬ هرچه که بیشتر آن را بررسی‬ کنید این مسئله پیچیده تر می شود‬. اولین علت این است که‬ به نظر می آید مردم بیشتر‬‬‬ ‫میل دارند که به صورت جمع جستجو کنند،‬ البته وقتی که به واژه هایی میرسیم که‬ شرکت های پیشنهادهای کلیکی می دهند بیشتر نسخه‬ های مفرد آن را جستجو میکنند.

برنامه ریزی استفاده از کلمات کلیدی به صورت جمع و مفرد 
 

علت دوم این است که افرادی که‬ به خوبی تحقیق کلمات کلیدی را انجام داده اند و‬ متریکهای موفقیت و تحلیلی را دنبال کرده اند‬ مشاهده کرده اند که کلمات کلیدی جمع‬ بازدید کنندگان بیشتری را می آورد‬ ولی واژه های مفرد تبدیل های‬ بیشتری را به وجود می آورد‬ که باعث سخت تر شدن این تردید می شود.‬ از نقطه نظر رفتاری چیزی که‬ متوجه شدم این است که افراد‬ در اوایل چرخه ی تصمیم گیری‫ خرید می کنند و آنها به گزینه های‬ بیشتری تمایل دارند پس از حالت جمع استفاده می کنم‬.
برای بررسی ایده های مسافرتی ، مردم‬ کلمه تور را به صورت جمع می نویسند.‬ وقتی که مردم در تصمیم گیری‬ های خود ثابت قدم تر هستند‬ به دنبال گزینه ای مشخص میگردند و‬ از حالت مفرد استفاده می کنند. ‬تورهای ترکیه نوروز ۹۶ نشان‬ میدهد که آنها‬ تصمیم دارند برای گردش به ترکیه سفر کنند‬ ولی به دنبال گزینه های سفر هستند،‬ بنابراین هیچ پاسخ مشخصی برای این پرسش وجود ندارد‬. بنابراین شما باید از هر دو حالت استفاده کنید.‬ وقتی که محتوایتان عمومی تر است از حالت جمع استفاده کنید‬ وقتی که در حال ارائه محتوای‬ مشخصی هستید بهتر است از حالت مفرد استفاده کنید. به این صورت‬ شانس اینکه سایت شما با عبارت جستجو بهتر ‫تطابق پیدا کند بیشتر میشود،‬ همچنین نمایش را در ابتدای چرخه جستجو و‬ ‫در پایان این چرخه افزایش دهید و یک سئو فوق العاده رو تجربه کنید‬‬‬‬‬‬.



 سئو 
برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز