دیجیتال مارکتینگ به سبک فست سئو

فست سئو با متد مدرن دیجیتال مارکتینگ این شیوه از بازاریابی را در ۵ مرحله انجام می دهد:
۱ –  سئو
فست سئو در اولین گام با توجه به کیفیت تولید محتوا در بهینه سازی سایت رنک سایت را در SERR ارتقا می دهد. بد نیست بدانید سئو مهم ترین عامل در دیجیتال مارکتینگ است و نقش مخفی آن همواره قابل توجه بوده است. فرآیندی که با تیم با تجربه ی فست سئو به بهترین شکل انجام می پذیرد.
۲ –  فعالیت در شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی در شبکه های محبوبی نظیر توییتر، گوگل پلاس، پینترست و یوتیوب جزء جداناشدنی دیجیتال مارکتینگ است.
۳ –  انتشار محتوا به صورت گسترده
انتشار محتوا بخش مشترک بازاریابی مدرن دیجیتالی و سنتی است؛ با این تفاوت که در بازاریابی دیجیتالی مخاطبان شما چندین برابر هستند و فعالیت شما به صورت نامحدود است. در این میان ایده های تولید محتوا که ناب و متفاوت باشند مهم ترین نقش را در دیده شدن مطالب منتشر شده ایفا می کنند.

۴ –  تبلیغات دیجیتال

ترویج یک محصول به واسطه تبلیغات صورت می گیرد. تلفیق دیجیتال مارکتینگ با روش های تبلیغاتی برتر یعنی دعوت رقبا به مبارزه ای آنلاین و دشوار! در این مسیر ابزار هایی نظیر Google AdWords برای برنامه ریزی تحقیق کلمات کلیدی برتر و گروه های مختلف در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و توییتر کارآمد خواهند بود.
۵ –  آنالیز دیتا
برنامه های آنالیز مختلفی وجود دارند که جزیی ترین اطلاعات را پیرامون تاثیرگذاری بازاریابی دیجیتالی در اختیار مجری بازاریابی قرار می دهد.
این بخش ضروری ترین قسمت در کمپین های بازاریابی دیجیتال است که معیارهای تمرکز را برای وب مستران و متخصصین سئو در تیم آموزش دیده ی فست سئو مشخص می نماید.

چالش های پیش روی دیجیتال مارکتینگ

مشابه با روش های مختلف دیگری که برای مطرح شدن هر برند و کسب وکاری وجود دارد دیجیتال مارکتینگ نیز از دیرباز با چالش های مختلفی رو به رو بوده است:
• ایمیل مارکتینگ و استقبال کاربران
۶۱ درصد از محققین بر ایمیل مارکتینگ و استراتژی های آن که گاهی چالش برانگیز خواهند شد اتفاق نظر دارند.
• جذب مخاطب و تبدیل آن ها به مشتری
هر مخاطب لزوما یک مشتری نیست. چالش های زیادی برای تبدیل مشتری به مخاطب را باید پشت سرگذاشت که با استفاده از خدمات بازاریابی دیجیتالی فست سئو آسان می شود.
• بهبود لندینگ پیج های سایت
۴۷ درصد از محققین معتقدند لندینگ پیج ها در عین این که می توانند مهم ترین عامل برای پیشرفت یک سایت باشند آن را به زوال می کشانند! لندینگ پیج اهمیت زیادی دارد چرا که مهم ترین و حیاتی ترین ابزار ما برای هدایت موتورهای جست وجو و جذب مخاطب در طول بازاریابی دیجیتالی هستند.
• برندینگ و هدایت صحیح اسم و رسم
شاید اغلب کمپانی ها امروزه با دیجیتال مارکتینگ آشنا باشند و از آن استفاده کنند؛ اما اصولی که به کار می برند تاثیر منفی برای برندینگداشته باشد. برندینگ یکی از اهداف بازاریابی دیجیتالی است که با فعالیت همه جانبه در شبکه های اجتماعی قطعی می شود.

 سئو 
برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز