تولید محتوا پادشاه قلمرو سئو

اگر فست سئو رتبه دوم وب سایت های خدماتی ایران است به دلیل اتخاذ یک رویکرد اساسی در کنار سایر اصول در پیشبرد اهدافش بوده است : تولید محتوا
تولید محتوا پادشاه قلمرو سئو است! اگر تولید محتوا را پادشاه نمی‌دانید حداقل باید این موضوع را بپذیرید که نفوذ سرشاری در خانواده سلطنتی سئو دارد! دلیل اهمیت تولید محتوا نیز نقش تحولی و تعاملی آن در بازاریابی دیجیتالی می‌باشد. به عبارت دیگر تولید محتوا لازمه تجارت الکترونیک است!

چرا باید بگیم تولید محتوا پادشاه قلمرو سئو است؟

طراحی و راه اندازی وب سایت مراحل زیادی دارد. از ایده‌پردازی اولیه تا طراحی قالب و قرارگیری صحیح عناصر در کنار هم؛ اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود. آن چیزی که قرار است کاربران را به سمت شما جذب کند محتوای وب سایت شما می‌باشد. محتوا است که ظاهر سایت شما را شکل می‌دهد و شما به وسیله آن توسط مخاطبان خود قضاوت می‌شوید. تولید محتوا نه تنها یک رکن اصلی در طراحی سایت بلکه در سئو سایت‌های مختلف از جمله سئو سایت فروشگاهی، سئو سایت شرکتی، سئو سایت شخصی و…می‌باشد.
با وجود اهمیت حیاتی بحث تولید محتوا در طراحی سایت اغلب وب مستران از این مقوله غافل هستند. تولید محتوا یک انتخاب نیست؛ یک ضرورت است که نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید. در واقع اغلب وب سایت‌ها محتوا تولید می‌کنند؛ اما برگ برنده در دستان سایتی است که به تولید محتوا بهینه و سازگار با موتو‌ر‌های جستجو پرداخته است.
مسلما شما نمی‌توانید به عنوان مدیر وب سایت روی تمام بخش ها نظارت داشته و به عبارتی خودتان همه فن حریف باشید. در این مواقع لزوم استفاده از سرویس‌های تولید محتوا توسط گروه های کاربلد، آموزش دیده و حرفه ای فست سئو که با ریز و درشت طراحی سایت آشنا هستند و در عین حال متخصص سئو و بهینه سازی می باشند منطقی تر به نظر می‌رسد.
به ۳ دلیل تولید محتوا بر موفقیت یا عدم موفقیت شما به عنوان یک فرمانروا نظارت دارد :
۱٫ پرورش مشتری یا مخاطب : مهم ترین رویکرد در این زمینه جذب رضایت و حس وفاداری کاربر است.
۲٫ هدایت ترافیک : تولید محتوا بهینه عامل اصلی دیده شدن است!
۳٫ ترویج بازاریابی یکپارچه : اگر تولید محتوا بهینه باشد به زودی نقش خود را در توسعه کسب وکار نشان می‌دهد.

 سئو 
برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز