ارزیابی تایتل صفحات

ارزیابی تایتل صفحات
برای ساختن تایتل صفحات باید به‬ چند قانون توجه داشته باشید‬ ولی متدهای بسیاری برای اینکار وجود دارد‬ و بسیاری از افراد متدهای مختلفی را به کار میبرند.‬ وابسته به اینکه برای نوشتن عنوان‬ صفحه از چه کسی دستور یا مشاوره میگیرید،‬ هر کس نظر خاص خودش را دارد.‬ این به شما‬ ارتباط دارد که چگونه بخواهید عنوان‬ صفحه را مدیریت کنید‬ و به نظرتان بهترین راه برای رسیدن به آن را چه بدانید.‬ ولی همیشه اندازه گیری و‬ دیدن نتایج بر اساس کارهایی که دیگران‬ نیز انجام میدهند اهمیت دارد‬.‬ بهترین راه ارزیابی رنکها در بخشهای مشخص‬ بررسی اعمال دیگران است و اگر بخواهم میتوانم از آن‬ الگو بردارم یا اینکه خلاف مسیر آنها را طی کنم‬. همانطور که گفتم‬‬ هیچ قانون مشخصی برای ساخت تایتل صفحات وجود ندارد‬. ایده ها و راهنماهای بسیاری برای اینکار وجود دارد.‬ اولین راهنمایی که میتوانم در اختیارتان بگذارم این است که‬ شما باید عنوان صفحه را تا ۶۵ کاراکتر محدود کنید.‬ اگر بیشتر از ۶۵ کاراکتر باشد‬، وابسته به فضاها و واژه ها‬، عنوان شما بخش بخش می‌شود و‬ به جای یک عبارت کلی‬ یک عبارت چند تکه شده را می‌بینید‬. حال اگر میتوانید کل فکرتان را در ‬۶۵ کاراکتر خلاصه کنید همین کار را انجام دهید.‬ اگر میخواهید واژه های بیشتری اضافه‬ نمایید مشکلی نیست ولی به شکل درستی نمایش داده نمی شود. برخی از افراد عنوانهای صفحه طولانی‬ و تا ۱۲۰ کاراکتر را به کار میبرند‬ چون عنوان کلی صفحه در مروگر نمایش داده میشود‬ و این به شما بستگی دارد‬ که بخواهید از آن استفاه کنید یا اینکه ‬‬۶۵ کاراکتر را در صفحه نتایج موتور جستجو داشته باشید و مرورگر را با آن پر کنید.‬ من ترجیح میدهم که در مورد‬ آنچه در مقابل جستجو گر قرار میگیرد خوب فکر کنم.‬ شما میتوانید ببینید که چطور مردم‬ از کلیدواژه ها استفاده میکنند و‬ در نتیجه آنها از یک جدا‬ کننده بر اساس عنوان مقاله‬ و سپس عنوان وب سایت استفاده میکنند‬‬.‬‫

نام سایت در تایتل صفحات

‫ رقابت خوبی در مورد نام وب سایت در‬ عنوان‬ صفحه وجود دارد. من همیشه از آن استفاده نمیکنم زیرا‬ فکر میکنم این فضای زیادی را میگیرد و‬ معمولا رنکتان را برای نام تجاری بدست می آورید.‬ اکثر اوقات دریافت رنکینگ برای‬ نام تجاری یا نام وب سایت آسان است‬ و بنابراین میفهمم که چه زمانی‬ میتوانم آن را حذف کنم. من میخواهم‫ بر عنوان‬ صفحه یا‬ سرتیتر تاکید زیادی داشته باشم و از کلیدواژه هایی‬ که واژه های کمتری در تایتل صفحات دارند بهره ی بیشتری ببرم.‬‬‬‬‬ ‬‬واژه های زیاد گاها قابلیت شما برای دریافت رنک را تضعیف میکند و‬ قدرت وب سایت برای‬ دریافت رنک مشخصی از واژه ها را دشوار میکند. ‫‬‫‬‫بهتر است اولین جمله کمتر از ۶۵ کاراکتر باشد‬ و با یک جدا کننده آنها‫ را با جمله دوم که در‬ حدود ۷۰ کاراکتر باید باشد جدا کنید‬. اگر من عنوانی منحصرا متشکل از‬ کلیدواژه بسازم که دو یا سه واژه داشته باشد‬ باید مطمئن شوم که به محتوای‬ آن صفحه ارتباط داشته باشد.‬ لیست کلیدواژه ای راهی برای به‬ کار بردن تمامی کلیدواژه های مختلف است‬ ولی من از این حالت استفاده نمیکنم.‬ مستقل از اینکه چطور این کلیدواژه ها‬ از هم جدا شده باشند‬ و واقعا تفاوتی ندارد که شما‬ از ویرگول، خط یا اسپیس در بین آنها استفاده کنید.‬ تمامی این جدا کننده ها با موتور جستجو شناسایی میشوند‬ و به صورت مشابهی با آنها برخورد میشود‬. من سعی کردم کلیدواژه ها را مرتب کنم‬. اگر ترتیب ثابتی از نوع جستجوی مردم وجود داشته باشد‬ من آن را در عنوان‬ صفحه به کار میبرم‬ بنابراین از این فرصت استفاده کرده‬ و به صفحه های وب سایت سر بزنید‬ و ساختار تایتل صفحات را توسعه بخشید و‬ ببینید رقبا در حال انجام چه کاری هستند.‬ ببینید که آیا ثباتی در چگونگی‬ چینش عناوین صفحه وجود دارد‬ و اینکه کلیدواژه ها در کجای‬ عناوین صفحه قرار گرفته اند.‬ محتوای موجود در صفحه را بررسی کنید و‬ مطمئن شوید که آنها را در‬ عنوانی خلاصه و دقیق بازتاب میدهید.‬‬‬‬‬‬‬‬

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز