اطلاعات محل در سئو
اگر موقعیت برای وب سایت شما اهمیت دارد، اگر سایت شما یک فروشگاه ابزار آلات را تبلیغ میکند پس باید چیزهای دیگری را نیز در نظر بگیرید. شما باید مطمئن شوید که موتور جستجو محل قرار گیری کسب و کار شما را میداند که میتواند وب سایت شما را با یک موقعیت مشخصی مربوط سازد. اول اینکه شما باید از تگهای متایجغرافیایی استفاده کنید. گوگل از این تگها استفاده نمیکند ولی بینگ اینکار را میکند و شما میتوانید خیلی سریع و آسان تگها را بسازید و شما میتوانید آنها را در بالای هر صفحه قرار دهید.
اطلاعات محل در سئو توسط Geotag
‘geotag generators’ را جستجو کنید و سرویسهایی همچون geo-tag.de را پیدا نمایید، به این صورت سایت موقعیت شما را در نقشه پیدا میکند و سیستم تگها را در اختیار شما قرار میدهد. آنها را در صفحه کپی کنید، آدرس و کد پستی خود را در تمامی صفحات سایت قرار دهید. مطمئن شوید که آدرس ما با آدرس استفاده شده در دایرکتوری محلی هماهنگی دارد. یک جای خوب برای قرار دادن آدرسها فوتر است ولی شما باید آدرس را دربالای صفحات نیز قرار دهید. حتی در هدر و در متنی قابل خواندن نه در تصویر یا در تگ h1. شما باید همچنین یک صفحه ارتباط با ما یا صفحه موقعیت برای تمامی موقعیت هایتان داشته باشید. اگر شما پنج محل کار مختلف دارید پنج صفحه مختلف بسازید و اطلاعات آدرس و نوع کسب و کار را در محلهای مهم مثل تگ عنوان، تگ h1 و آدرس قرار دهید. حتما کلیدواژه های مرتبط با کسب و کار را در صفحه ی ارتباط با ما قرار دهید بسیاری از شرکتها صفحه ای با کلیدواژه ها ولی بدون اطلاعات محل کار و یا با اطلاعات محل کار را دارند ولی کلیدواژه ای نگذاشته اند. شما باید از ترکیب هر دو در صفحه استفاده نمایید. البته بسیاری از کسب و کارها چندین موقعیت دارند، اگر شما لوله کش هستید شما میتوانید کلمه تهران و کرج را نیز اضافه کنید، به این صورت اطلاعات مرتبط با این محلها را نیز باید در سایت قرار دهید. برخی از افراد محلهای کارشان را در فوتر قرار میدهند که شامل نام این نواحی میشود این مشکلی ندارد ولی در آن زیاده روی نکنید. برای نمونه گاها میبینم افرادی لیستی از محله های کوچک اطراف ناحیه مترو را میسازند که در نهایت لیستی بلند از نامها را خواهند داشت این خوب نیست چون از نظر موتور جستجو این به نظر لیستی از کلمات کلیدی می آید، بنابراین ممکن است ارزش کافی را نداشته باشد ولی همچنین لازم نیست چون مردم در ترکیب با نام همسایه ها جستجو را انجام نمیدهند برخی از افراد ممکن است “لوله کش در تهران”را جستجو کنند ولی آنها با استفاده از عبارتهای موقعیتهای همسایه جستجو نمیکنند بنابراین شما به لیستی از نامها نیاز ندارید چون در نهایت به لیستی میرسید که برای موتورهای جستجو واضح نیست. از زوم خارج شوید تا همسایگیهای کوچک ناپدید شود و از عبارتهای قابل توجه تری استفاده کنید که با آن مردم جستجو میکنند. همچنین چند صفحه موقعیت بسازید که هر کدام برای شهر خاصی باشد. تنها یک صفحه نسازید و اسم شهر را بگذارید. هر صفحه باید حاوی محتوای متفاوتی باشد در نهایت عبارتهای موقعیت ها در زمان ساختن لینک را در خارج و داخل سایت فراموش نکنید. اگر شما لوله کشی در لوله کش هستید شما نیاز به ‘لوله کش’ یا ‘لوله کش در تهران’ در متن عطفی دارید. نتایج جستجوی محلی بیش از موتور جستجو اهمیت می یابد پس سعی کنید از نتایج مرتبط استفاده نمایید. اگر میخواهید برای این نوع از جستجوها ظاهر شوید شما نباید بهینه سازی محلی را نادیده بگیرید.
منبع : اطلاعات محل در سئو
منبع : اطلاعات محل در سئو
نظرات
ارسال یک نظر