هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز

هشدار خطای hreflang
Google Search Console برای وبمسترها چنین هشداری می فرستد: Incorrect hreflang implementation( اجرای نادرست hrefleng)
گوگل از طریق *Googel Search console نوتیفیکیشن و هشدارهای زیادی ناشی از hreflang برای وب مستر ها فرستاد. صبح روز دوشنبه، بیست و دو تیر گوگل شروع به فرستادن صدها هزار هشدار به وب مسترهایی کرد که از hreflang به طور اشتباه در سایتشان استفاده کرده بودند.
در اینجا گزارش و عکسی از این هشدارها داریم :
هشدار incorrect hreflang implementation
هشدار incorrect hreflang implementation
از عکس بالا چنین مفهومی برداشت می شود :
گوگل شناسایی کرده است که برخی از صفحات وب شما از تگ hreflang اشتباه استفاده کرده است. به نظر می رسد که زبان و یا کد ناحیه ای اشتباهی استفاده کرده باشید و یا لینک دوگانه دایرکت اشتباه گذاشته باشید یعنی اگر پیج A از طریق hreflang به پیج B وصل شده باشد، باید لینک متقابل هم از پیج B به A باشد. گوگل از hreflang برای صحیح کردن زبان و نشان دادن درست منطقه URLدر نتایج جستجو استفاده می کند.
وب سایت شما تا زمانی که خطاهای hreflang را اصلاح نکنید، از زبانهای دیگر یا شناسایی ناحیه محروم خواهد شد.
گری ایلیز،تحلیلگر وب مستر گوگل، تایید کرد که این هشدارها جدید هستند. او از آمار دقیق تعداد این هشدارهای فرستاده شده خبر دارد اما اگر بخواهم حدس بزنم می توان گفت حدود صد هزار هشدار بود. گری گفت حدود پانزده درصدشان برای میزان کارایی ورژن موبایل بوده است و اکثر وبمسترها این هشدار را دریافت کرده اند.
اگر شما چنین هشداری دریافت کردید، نشان می دهد که باید مشکل را حل کنید تا بتوانید از قابلیتهای “اضافه کردن زبان و شناسایی منطقه” hreflang استفاده کنید.
Google Search Console  به شما کمک می کند تا متوجه شوید گوگل چگونه وبسایت شما را کرال،ایندکس و ارزیابی می کند.
تاریخ خبر : ۲۳-۴-۹۴

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک