ساخت لینک برای مخاطبان بین المللی
بعد از اینکه صفحه های منطقه ای و ترجمه شده خود را در سایت قرار دادید و به استراتژی تولید محتوایخود دست یافتید میتوانید لینکهایی برای آن صفحات بسازید تا تعاملات اجتماعی و به اشتراک گزاری را تشویق نمایید. ساخت لینک و محتوای چند زبانه از قوانین هر محتوای دیگری پیروی میکند ولی چند موضوع را باید در نظر بگیرید که تاثیری بر استراتژی ساخت لینک شما دارد. موتورهای جستجو سعی میکنند تا تجربه جستجویی را به وجود آورند که به افرادی مربوط است مبتنی بر محل حضورشان و بی شک بخشهایی از الگوریتمهای رتبه بندی وجود دارد که عاملهای منطقه ای را در نظر میگیرد. یک راه تعیین آن تحلیل لینکهای برگشتی است نه فقط برای کیفیت و اعتماد بلکه آنها منطقه ای که آن لینکهای برگشتی مرتبط است را در نظر میگیرند. به عبارت دیگر، اگر شما قصد دارید که صفحات فرانسوی-کانادایی را برای کانادایی های فرانسوی زبان بهینه سازی کنید باید به دنبال دریافت لینکها در وب سایتهای فرانسوی موجود در کانادا باشید. تمامی چیزهای دیگر مشابه خواهند ماند و این لینکها ارزش بیشتری برای رتبه بندی کانادایی-فرانسوی نسبت به لینکهای صفحات کانادایی-فرانسوی از یک وبلاگ انگلیسی در لوس آنجلس خواهد داشت.
اهمیت ساخت لینک برای مخاطبین بین المللی
وقتی که شما به دنبال فرصتهایی برای صفحات بین المللی خود هستید بر روی وب سایتهایی تمرکز کنید که کسب و کارهایی در کشور یا کشورهای هدف خواهند داشت. شما همچنین باید نگاهی به لینکهای برگشتی آنها بیندازید و مطمئن شوید که با همان ناحیه مرتبط شده اند. از طرف دیگر تاثیر موتورهای جستجو این است که نتایجشان را به مردمی در ناحیه های مختلف که ۱۰ جستجوی برتر در یک کشور هستند میتوانند با ۱۰ جستجوی برتر کشور دیگر متفاوت باشد را نشان دهد. وقتی که شما جستجوی رقابتی خود را انجام میدهید یا به دنبال فرصتهای ساخت لینک هستید باید حتما از نسخه های بین المللی مختلف موتورهای جستجو استفاده کنید. برای نمونه اگر به دنبال فرصتهای لینک برای نسخه اسپانیایی کاستاریکا ای از صفحات هستید به google.com نروید، به google.co.cr رفته و با کلیدواژه های اسپانیایی جستجو کنید ببینید چه کسی برای این عبارت رتبه ای دریافت میکند و ببینید که این لینکهای برگشتی آنها از کجا هستند تا ببینید آیا میتوانید بر اساس معیارهای ساخت لینک با هر فعالیت ساخت لینک دیگری به آن دست یابید یا خیر. در نهایت از متخصصین برای ترجمه و منطقه ای سازی کردن محتوا استفاده کنید چون همانطور که میدانید ممکن است در کشورها و زبانهای دیگر محدودیتهایی برای محتوای شما وجود داشته باشد. اگر شما با اساس زبانی و فرهنگی کشور موردنظرتان راحت نیسیتید از منبعی استفاه کنید که از این روابط بتوانید لینکهای با ارزش و با کیفیتی را به وجود آورید. ساخت لینک برای سئو بین المللی تفاوت چندانی با کار معمول ندارد و حتما صفحات ترجمه شده ی خود را در برنامه ریزی ساخت لینک خود اضافه کنید و چند چیز دیگر نیز در ذهن داشته باشید به این صورت در موتورهای جستجوی سرتاسر جهان یافت میشوید.
نظرات
ارسال یک نظر