آینده جستجوی محلی

آینده جستجوی محلی
آینده جستجوی محلی
چگونگی پیدا کردن مکانها، چیزها و کارها‬ توسط مردم دائما در حال تغییر است.‬ هر چه که فناوری بیشتر ارتقا‬ یافت، کسب و کارهای محلی روشهای‬ بیشتری برای دستیابی به مشتری‌هایشان پیدا‬ میکنند و این تغییرات در آینده سرعت بیشتری نیز میگیرند.‬ احتمالا امروزه رو به گسترش ترین‬ تجارت رسانه اجتماعی و مصرف دستگاه های موبایل است.‬ امروزه بیش از هر زمانی رسانه‬ اجتماعی رو به گسترش است و‬ نمونه ای از عملکرد رسانه اجتماعی‬ با دستگاه های موبایل برای رساندن‬ محتوای بومی‬ Google+ Local میباشد.‬ از دستگاهی که از gps‬ یا علایمهای دکل مخابرات استفاده میکند‬ عملکردهای بسیاری قابل دسترسی است.‬

استفاده از جستجوی محلی

شما میتوانید از مروگرهای موبایل آنها‬ استفاده کنید یا اپلیکیشنهای آیفون یا آندروید را‬ که به اکانت گوگل پلاس متصل است را استفاده نمایید‬ و دقیقا اپلیکیشن کسب و‬ کارهای محلی را پیدا کنید‬ و نظرات کاربران گوگل پلاس یا افراد موجود در شبکه شان را بخوانید.‬ همچنین شما نیز میتوانید نظرات خود‬ را بنویسید، اطلاعاتی در مورد شبکه خودتان‬ به اشتراک بگذارید و حتی آدرس‬ آن کسب و کار محلی را از‬ هر جا که هستید، چه پیاده‬ چه سواره یا با حمل و نقل عمومی بگیرید.‬ بخش مهم این است که این امکان در آینده نمی آید‬ بلکه اکثر چیزهایی که الان در موردش‬ صحبت کردیم در حال حاضر وجود دارند‬. ما در حال طی کردن چنین مسیری هستیم.‬ تجربه ی آنلاین شما بیش از هر زمانی به‬ موقعیت فیزیکی شما ارتباط پیدا کرده‬ است و مرزهای بین جستجوی محلی، رسانه اجتماعی‬ و تمامی دستگاه ها درحال ناپدید شدن است.‬ درگوگل پلاس مردم‬ از سرویسهای وبلاگ نویسی میکرو‬ مانند Twitter‬ در مسیر راه خود و در‬ دستگاه های مختلف از اپلیکیشنهای مختلف استفاده میکنند.‬ مردم بر شبکه های مانند Foursquare‬ موقعیتهای فیزیکی را بررسی میکنند.‬ کدهای QR را برای‬ دریافت کوپون یا کسب اطلاعات بیشتر‬ اسکن میکنند و روابط خود را‬ توسط شبکه ای همچون‬ فیسبوک حفظ میکنند.‬ به این صورت جریان نامتناهی از‬ محتوا در حال حرکت است و‬ اپلیکیشنها و فناوریهای جدیدی هر روزه ظهور میکنند.‬ تمامی اینها یک فرصت هستند ولی کلید استفاده از آنها‬ پیدا کردن آنی است که با‬ کسب و کار شما مناسبت داشته باشد و مفید واقع گردد. آینده ی جستجوی محلی روشنتر از هر زمانی است‬. گوشیهای هوشمند و رسانه های اجتماعی‬ به مردم کمک میکند تا کسب وکار‬ مورد نظر را در شهر خودشان پیدا کنند و این‬ گسترش سریع ابداعات است که‬ باید بیش از هر چیزی در‬ آینده به آن توجه کنید.‬ برای توسعه هر چه بیشتر مهارتهای‬ خود در جستجوی محلی باید به روز باشید‬ و به منابعی همچون اینها توجه داشته‬ و با بخش مصرف کننده ارتباط داشته باشید‬ چون در نهایت آنها هستند که‬ به شما نشان میدهند که‬ در منطقه موفق شده اید یا خیر‬‬.
‫‬منبع : آینده جستجوی محلی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز