آینده جستجوی محلی
آینده جستجوی محلی
چگونگی پیدا کردن مکانها، چیزها و کارها توسط مردم دائما در حال تغییر است. هر چه که فناوری بیشتر ارتقا یافت، کسب و کارهای محلی روشهای بیشتری برای دستیابی به مشتریهایشان پیدا میکنند و این تغییرات در آینده سرعت بیشتری نیز میگیرند. احتمالا امروزه رو به گسترش ترین تجارت رسانه اجتماعی و مصرف دستگاه های موبایل است. امروزه بیش از هر زمانی رسانه اجتماعی رو به گسترش است و نمونه ای از عملکرد رسانه اجتماعی با دستگاه های موبایل برای رساندن محتوای بومی Google+ Local میباشد. از دستگاهی که از gps یا علایمهای دکل مخابرات استفاده میکند عملکردهای بسیاری قابل دسترسی است.
استفاده از جستجوی محلی
شما میتوانید از مروگرهای موبایل آنها استفاده کنید یا اپلیکیشنهای آیفون یا آندروید را که به اکانت گوگل پلاس متصل است را استفاده نمایید و دقیقا اپلیکیشن کسب و کارهای محلی را پیدا کنید و نظرات کاربران گوگل پلاس یا افراد موجود در شبکه شان را بخوانید. همچنین شما نیز میتوانید نظرات خود را بنویسید، اطلاعاتی در مورد شبکه خودتان به اشتراک بگذارید و حتی آدرس آن کسب و کار محلی را از هر جا که هستید، چه پیاده چه سواره یا با حمل و نقل عمومی بگیرید. بخش مهم این است که این امکان در آینده نمی آید بلکه اکثر چیزهایی که الان در موردش صحبت کردیم در حال حاضر وجود دارند. ما در حال طی کردن چنین مسیری هستیم. تجربه ی آنلاین شما بیش از هر زمانی به موقعیت فیزیکی شما ارتباط پیدا کرده است و مرزهای بین جستجوی محلی، رسانه اجتماعی و تمامی دستگاه ها درحال ناپدید شدن است. درگوگل پلاس مردم از سرویسهای وبلاگ نویسی میکرو مانند Twitter در مسیر راه خود و در دستگاه های مختلف از اپلیکیشنهای مختلف استفاده میکنند. مردم بر شبکه های مانند Foursquare موقعیتهای فیزیکی را بررسی میکنند. کدهای QR را برای دریافت کوپون یا کسب اطلاعات بیشتر اسکن میکنند و روابط خود را توسط شبکه ای همچون فیسبوک حفظ میکنند. به این صورت جریان نامتناهی از محتوا در حال حرکت است و اپلیکیشنها و فناوریهای جدیدی هر روزه ظهور میکنند. تمامی اینها یک فرصت هستند ولی کلید استفاده از آنها پیدا کردن آنی است که با کسب و کار شما مناسبت داشته باشد و مفید واقع گردد. آینده ی جستجوی محلی روشنتر از هر زمانی است. گوشیهای هوشمند و رسانه های اجتماعی به مردم کمک میکند تا کسب وکار مورد نظر را در شهر خودشان پیدا کنند و این گسترش سریع ابداعات است که باید بیش از هر چیزی در آینده به آن توجه کنید. برای توسعه هر چه بیشتر مهارتهای خود در جستجوی محلی باید به روز باشید و به منابعی همچون اینها توجه داشته و با بخش مصرف کننده ارتباط داشته باشید چون در نهایت آنها هستند که به شما نشان میدهند که در منطقه موفق شده اید یا خیر.
منبع : آینده جستجوی محلی
منبع : آینده جستجوی محلی
نظرات
ارسال یک نظر