جستجوی محلی در گوگل
جستجوی محلی در گوگل
Google+ Local که قبلا Google Places بوده، مکانی است که در آن کسب و کارها میتوانند لیستی برای رایگان بدست آورند. وقتی که شما لیست کسب و کاری در Google+ Local میسازید، فرصت این را خواهید داشت تا اطلاعاتی در مورد کسب و کار، عکسها و غیره تهیه نمایید. کاربران نظرات خود را میگذارند و شما به عنوان مدیر آمارهایی در مورد بازدید کنندگان مشاهده میکنید و جستجوها، آنها را به صفحه شما می آورد ولی تمام اینها تنها زمانی که بازدید کننده صفحه را ببیند قابل انجام است و در واقع سه عامل وجود دارد که رنکینگ را در Google+ Local تحت تاثیر قرار میدهد.
عوامل مهم در جستجوی محلی در گوگل
ارتباط، فاصله و برتری. ارتباط در واقع چگونگی انطباق کسب و کار شما با واژه ی مورد جستجوی کاربر است. در اکثر موارد هر چه لیست کامل تر و دقیقتر باشد درک آن برای گوگل راحتتر بوده و سریعتر در نتایج جستجو قرار میگیرید و هر چقدر که کسب و کار شما به عبارت جستجو مرتبط تر باشد به جستجو گرها نیز مرتبط تر است و تجربه با کیفیتی را برای موتورهای جستجو تعبیه میکند و بر آدرس سایت شما کلیک خواهد شد. عامل دوم فاصله است. جستجو های محلی مبتنی بر موقعیت جغرافیایی هستند و گوگل از اطلاعاتی که در مورد موقعیت جستجوگران دارد و واژه های مرتبط به مکان در کوئری استفاده میکند تا مرتبط ترین نتیجه را در لیست قرار دهد . در اکثر موارد شهرهای پایتختی به بخشهای کوچکتر تقسیم میشوند. شما باید چگونگی انتخاب لیست در کسب و کار Google+ Local را در نظر بگیرید. برای نمونه، شهرهایی مانند ری ، دماوند بخشی از پایتخت بزرگ تهران در نظر گرفته میشوند ولی اگر شما در هر یک از بخشهای آن زندگی کنید، هرگز با واژه تهران جستجو نمیکنید. به عنوان یک دارنده ی کسب و کار سعی میکنید که در کوئریها دقیقتر عمل کنید. اگر شما چندین مکان دارید باید لیستهای مجزایی برای هر یک بسازید تا بیشتر در نتایج جستجو نمایش یابید و مطمئن شوید که نزدیک ترین موقعیت در دید کاربران قرار میگیرید.
در نهایت برتری لیست گزاری بر رتبه بندی شما تاثیر خواهد داشت. برتری واحدی برای اندازه گیری چگونگی شناخته شده بودن کسب و کار شما در فضای وب میباشد و مانند صفحات محتوای معمولی به دنبال شواهدی در وب میگردد که دیگران در مورد شما در حال صحبت هستند. چیزهایی مانند بررسی ها، مقالات، وبلاگها، لیستهای دایرکتوری و دیگر موضوعات در مورد کسب و کارتان همگی در نظر گرفته میشوند و هر چه بیشتر در مورد کسب و کار شما گفته شود بهتر است. برای افزایش شانس دریافت رتبه در نتایج جستجوی محلی در گوگل این سه موضوع را به یاد داشته باشید. مطمئن شوید که لیست شما کامل، دقیق و مربوط به جستجوهای محلی باشد . حتما با مشخص کردن ناحیه و آدرس کسب و کارتان فاصله دقیق با جستجوگران را تعیین نمایید و مانند کاری که شما در استراتژی سئو و بهینه سازی سایت انجام میدهید و به ساخت برند خود میپردازید، روابط مشتری و وفاداری موجب برتری در فضای وب میشود.
در نهایت برتری لیست گزاری بر رتبه بندی شما تاثیر خواهد داشت. برتری واحدی برای اندازه گیری چگونگی شناخته شده بودن کسب و کار شما در فضای وب میباشد و مانند صفحات محتوای معمولی به دنبال شواهدی در وب میگردد که دیگران در مورد شما در حال صحبت هستند. چیزهایی مانند بررسی ها، مقالات، وبلاگها، لیستهای دایرکتوری و دیگر موضوعات در مورد کسب و کارتان همگی در نظر گرفته میشوند و هر چه بیشتر در مورد کسب و کار شما گفته شود بهتر است. برای افزایش شانس دریافت رتبه در نتایج جستجوی محلی در گوگل این سه موضوع را به یاد داشته باشید. مطمئن شوید که لیست شما کامل، دقیق و مربوط به جستجوهای محلی باشد . حتما با مشخص کردن ناحیه و آدرس کسب و کارتان فاصله دقیق با جستجوگران را تعیین نمایید و مانند کاری که شما در استراتژی سئو و بهینه سازی سایت انجام میدهید و به ساخت برند خود میپردازید، روابط مشتری و وفاداری موجب برتری در فضای وب میشود.
اطلاعات
نظر دهنده
رضا حسینی
تاریخ نظر
نام آیتم
جستجوی محلی در گوگل
امتیاز
منبع : جستجوی محلی در گوگل
نظرات
ارسال یک نظر