اجتناب از مشکلات در سئوی بین المللی

سئوی بین المللی
اجتناب از مشکلات در سئوی بین المللی
‫با وجودی که انجام سئوی بین‬ المللی فرصتی برای پیدا کردن‬ بازارهای جدید جهانی و ارتباط داشتن‬ با مردم جهان را در اختیارتان قرار میدهد‬ میتواند فرایند پیچیده ای با بسیاری‬ از مشکلات باشد که به پیشرفت شما صدمه بزند‬. اینها چیزهایی هستند که باید حواستان‬ به آنها باشد و با اینکار زمان و منابع بیشتری باید داشته‬ باشد و این عمل در طولانی مدت ‫کاملا ارزنده خواهد بود.‬ اول از همه باید از محتوایی‬ با ترجمه ی خودکار دوری کنید.‬ با وجود پیشرفت فناوری ترجمه ی اتوماتیک‬ ولی همچنان به خوبی مترجمهای انسانی و با قدرت تفسیر‬ بالا را ندارند و پیام به خوبی بر اساس‬ فرهنگ منطقه ترجمه نمیشود. ترجمه های خودکار معمولا بسیار غیر‬ طبیعی و عجیب هستند و با اینکه برخی ممکن است‫ از آن استفاده کنند ولی‬ خیلی از افراد آن را دوست ندارند و‬ نشان دهنده این است که شما آنها را جدی نمیگیرد.

مثالی دیگر از سئوی بین المللی

‬ موضوع دیگری که باید به آن‬ توجه کنید چگونگی ترجمه ی عبارتها و واژه ها‬ به زبان و کشوری دیگر است.‬ در ایالت متحده یک آمریکایی انگلیسی‬ زبان ممکن است عبارت بیمه ماشین را برای‬ دریافت نقل قولهای بیمه ماشین جستجو نماید.‬ اگر شما این عبارت را به فرانسوی ترجمه کنید‬ چنین چیزی خواهید داشت؟‬ اگر شما بخواهید ماشینی اجاره دهید چطور ؟‬ اگر نسخه انگلیسی سایت در مورد اجاره ماشین باشد‬ و تصمیم بگیرید که آن را‬ تا بریتانیا گسترش دهید بهتر است بدانید که در لندن‬ شما میتوانید به راحتی شرکت اجاره کردن ماشین را استخدام کنید‬. اینها موضوعاتی است که وقتی بخواهید‬ برای مناطق مختلف تولید محتوا‬ کنید متوجه خواهید شد و داشتن‬ فردی که درکی از منطقه هدف و زبان دارد‬ میتوانید برای چنین فرایندی خیلی مفید باشد.‬ بعد اینکه تنها ترجمه کردن کافی نیست‬ یا اینکه هر زمان که توانستید‬ آن را در صفحه قرار دهید‬ با وجودی که زبانهای مختلف در‬ یک صفحه برای موتورهای جستجو گیج کننده است‬ حتی صفحات مختلف با ساختاری واحد میتواند قابلیت موتورهای‬ جستجو برای پیدا کردن و درک‬ محتوای شما را برهم زند.‬ به دقت محتوای مناسب برای زبانهای مختلف وب سایت بسازید‬ و مسیر دهی خوبی تهیه کنید‬ تا به موتورهای جستجو کمک کند تا‬ محتوای شما را با زبان و منطقه گروه بندی نماید. شما میتوانید به موتورهای جستجو با‬ استفاده از داده های متا برای تعریف زبان و موقعیت‬ هدف و صرف زمان و منبع‬ برای رفتن به این مراحل کمک کنید‬ و به این صورت نمایش شما‬ در نتایج جستجو بین المللی نیز افزایش می یابد.‬ همچنین باید سایت خود را برای‬ مخاطبین هدفتان بین المللی کنید‬ باید زمان بگذارید و بفهمید که‬ آنها به ماشینهای اجاره ای در بریتانیا چه میگویند ولی‬ اگر بفهمید که در بریتانیا مردم‬ از مترو، قطار و تاکسی برای‬ رفت آمد استفاده میکنند مخاطبین خود‬ را از دست خواهید داد.‬ مانند هر کسب و کار دیگری‬ باید تحقیق بازاری نیز انجام دهید تا‬ فرصتهای بین المللی را پیدا کنید و بدانید که چطور‬ با مخاطبینی که به محصولات و‬ خدمات شما نیاز دارند صحبت کنید.‬ اولویت کاری شما این است که‬ برای کاربران بهترین تجربه ممکن را فراهم آورید‬ و به این صورت تجربه کاربری باکیفیتی با‬ محتوای ترجمه شده و تفکیک شده‬ خود بسازید و در نتیجه‬ نمایش خود در نتایج جستجوی جهانی را افزایش دهید‬‬‬‬‬.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز