دریافت بازخورد بیشتر از کسب و کار شما

دریافت بازخورد از کسب و کار
‫بررسی های آنلاین دارایی اصلی کسب و کار است و‬ این موضوع مخصوصا برای جستجوی محلی صادق است‬. مطالعات گذشته نشان داده است که اکثر مصرف کننده ها‬ بیشتر از کسب و کارهای محلی استفاده میکنند ‬و به این پیشنهادها به اندازه‬ توصیه های شخصی اعتماد میکنند.‬ اگر شما نقدهای آنلاین را دریافت‬ نکنید فرصت مهمی را از دست داده اید‬. نه تنها با بررسی ها شهرت آنلاینی بدست می آورید‬ بلکه همچنین مشتریانی را نیز به‬ جلوی درهای شما می آورد.‬ نقد (بررسی) یک نوشتار کوتاه است‬ که توسط مشتری و بر اساس‬ تجربه اش در مورد کسب و کار تهیه میشود مثلا بررسی ها در موتورهای جستجو، وب‬ سایتهای نقد محلی، یا خدمات یا حتی وبلاگها.

تاثیر بررسی ها برای دریافت بازخورد

‬ اساسا سه راه وجود دارد که‬ یک کاربر میتواند بررسی از کسب و کار ارائه دهد :‬ به صورت آفلاین، ایمیل یا وب سایت.‬ بسیاری از کسب و کارها هر‬ روز با مشتریانشان توسط تماس تلفنی،‬ نامه یا تعاملات درون فروشگاهی ارتباط بر قرار میکنند.‬ در تمامی این ارتباطات آفلاین فروشنده از مشتریانش‬ در مورد تجربه ای که داشته اند میپرسد‬ و شما میتوانید از واکنش منفی‬ برای ارتقای کسب و کار خود استفاده کنید‬ و یک فیدبک مثبت را تبدیل به یک تصدیق برای‬ استفاده از وب سایت گردانید‬. اگر شما آدرسهای ایمیل را در وب سایت برای‬ مشترک شدن و یا ارسال خبرنامه قرار نداده اید‬ یک فرصت بزرگ بازاریابی را از دست داده اید.‬ ساختن، حفظ کردن و رشد دادن لیست مشتریان‬ و آنهایی که به طور فعال‬ در مشتری شدن فعال هستند‬ دارایی خوب و با ارزشی را‬ در اختیار همگان قرار میدهد.‬ شما میتوانید از این لیست نه‬ تنها برای اطلاع رسانی و بازرگانی با‬ یک سری مخاطب با صلاحیت‫ استفاده کنید بلکه میتوانید‬‬ دعوت نامه هایی به مشتری های رضایت مند بفرستید‬ و یا اینکه ایمیل خرید و‬ فروش اتوماتیکی تهیه کنید یا اینکه انگیزه ای‬ برای گذاشتن نظر در مورد محصول‬ یا سرویستان ایجاد نمایید‬. راه سومی که میتوانید بررسی هایی‬ دریافت کنید در وب سایت است.‬ هر روزه تعداد بیشتری از وب سایتهای‬ شما، محصولات و خدمات شما را بررسی میکنند‬. وب سایت شما جایی است که‬ بیشترین کنترل را بر محتوایش دارید‬ و شما باید بخشی را به تصدیق ها و‬ به اشتراک گذاشتن تجربه ی مشتریان اختصاص دهید.‬ این فرصتی است که میزبان دریافت‬ محتوای تولید شده با کاربران برای سایت خود باشید‬ که موتورهای جستجو خیلی آن را‬ دوست دارند. و برای کاربران، خواندن در مورد تجربه زندگی‬ مشتری های قبلی میتوان تاثیر زیادی بر تصمیم گیری خرید‬ مشتریان بالقوه شما داشته باشد.‬ همچنین ناحیه ای را برای قرار‬ دادن نظرات کاربران در صفحه تعبیه کنید.‬ شما میتوانید مستقیما این بخش را‬ در سایت قرار دهید یا‬ از افزونه های شخص ثالث استفاده‫ کنید ولی اگر شما درخواست نکنید‬‬ هرگز نظری دریافت نخواهید کرد‬ به جز صفحه شما لیست در‬ حال رشدی از سایتها نیز وجود دارد‬‬‬‬ که نظرات کاربران از محصولات،‬ خدمات و کسب و کارهای مختلف را جمع آوری میکند‬. مشتریان راضی خود را تشویق کنید‬ تا بررسی ها از وب سایت شما را‬ در سایتهای کسب و کار اصلی‬ همچون Google+ Local جهت بهینه سازی جستجوی محلی گوگل قرار دهند. همچنین باید توجه داشته باشید‬ که سایتهای بررسی مختلف فریمورکهای مختلفی را ارائه میکنند.‬ با وجودی که بسیاری از آنها‬ از امتیاز دهی ستاره ای استفاده میکنند‬ ولی شکلهای دیگری نیز از آن وجود دارد.‬ برای نمونه Google+ Local‬ از سیستم Zagat‬ استفاده میکند‬ که رستوانهای مختلف را در مقیاسی‬ ۳۰ تایی بر اساس غذا، خدمات و د‫کوراسیون امتیاز دهی میکند. مستقل از چگونگی به اشتراک گزاری آنها در وب‬ ،بررسی ها فرصتی عالی برای تولید‬ محتوا و ارجاع ها به صفحات شماست‬ که به مردم کمک میکند تا شما‬ را در موتورهای جستجو پیدا کنند و سپس‬ باعث میشود که راحت تر تصمیم‬ گیری خود را انجام دهند‬.‬‬

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز