آغاز سئو و بهینه سازی سایت نظارت گستر ایمن

 سئو و بهینه سازی سایت نظارت گستر ایمن توسط فست سئو آغاز شد. شرکت نظارت گستر ایمن در سال ۱۳۸۱ در پاسخ به نیازهای بازار و در ادامه گسترش اجرای پروژه های ملی مانند پروژه نظارت تلویزیونی تهران بزرگ در زمینه اجراء و ارائه راه حل های جامع نظارتی و حفاظتی به مدیریت آقای عبدالرضا حکیمی و گروهی از مهندسان متخصص و با تجربه در امر CCTV تاسیس گردید.
همچنین با مطالعه نیازهای بازار ایران و نیز با انتخاب و ارائه گسترده محصولات و خدمات، با کیفیتی مطابق با استاندارد جهانی و از سوی سازندگان معتبر و خوشنام بین المللی سعی دارد تا با ارائه راهکارهای فراگیر (Total Solution) به تمامی نیازهای نظارتی و حفاظتی در هر سطحی از آن که شامل صنعتی، نظامی، اداری و خانگی و غیره باشد پاسخی شایسته و مناسب ارائه دهد. در این پروژه قرار بر این شد تا سایت را با کلمه کلیدی دوربین مدار بسته و کلمات دیگری که مربوط به کلمه کلیدی اصلی می باشد بهینه سازی کنیم. کلماتی مانند نصب دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته ویمکس، دوربین مدار بسته فیلر و…… جزء این دسته از کلمات می باشند.

زمان بهینه سازی سایت نظارت گستر ایمن

در این پروژه که رقابت بسیار بالایی دارد تصمیم گرفتیم که سایت را در بازه زمانی شش ماه با پلن جایگزین بهینه سازی کنیم تا زمان کافی را برای پشتیبانی این سایت در اختیار داشته باشیم.
                                                                               منبع : آغاز سئو و بهینه سازی سایت نظارت گستر ایمن

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز