گوگل اعلام کرد الگوریتم پنگوئن Real Time به زودی منتشر می شود

الگوریتم پنگوئن Real Time
به روزرسانی بعدی پنگوئن به زودی منتشر خواهد شد و این بار الگوریتم پنگوئن Real Time خواهد بود. گری ایلیز از سوی گوگل اعلام کردکه آپدیت بعدی الگوریتم پنگوئن در آینده خیلی نزدیک خواهد آمد. وی اضافه کرد امیدوارم تا آخر امسال نسخه real-time الگوریتم منتشر شود.
اگر مدتی به عقب بازگردیم، ماه جولای بود که گری ایلیز به ما گفت که آپدیت الگوریتم پنگوئن چندماه دیگر آماده می شود. ایلیز کاملا محتاطانه رفتار کرد و به ما تاریخ و یا زمان موعدی نگفت اما اشاره کرد که خیلی زود این اتفاق خواهد افتاد.

الگوریتم پنگوئن Real Time چیست ؟

همانطور که می دانید real-time سیستمی دارد که همان لحظه ای که اطلاعات را دریافت می کند همزمان آنها را آپدیت می کند. گری گفت هدف این آپدیت این است که real-time باشد. این بدان معناست که گوگل به محض اینکه کشف کند لینکی حذف یا رد شده، الگوریتم پنگوئن خودش فرایند را طبق real-time ادامه می دهد و شما هم می توانید به طور شگفت انگیزی سریع از جریمه پنگوئن مبرا شوید. هرچند ممکن است به همان سرعت دچار جریمه پنگوئن شوید. گوگل در ماه ژوئن هم گفته بود که این به روزرسانی چند ماه طول می کشد اما خوب است که بدانیم آنها در حال تلاش هستند تا هرچه زودتر این اتفاق بیافتد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز