ترویج مطالب خود با شبکه های اجتماعی

ترویج مطالب خود با شبکه های اجتماعی
‫رسانه اجتماعی یک راه عالی برای‬ انتشار محتوا در جهان است‬ و میتواند منبعی برای ترافیک ارجاعی بوده‬ و تعداد مشتریان بالقوه شما را افزایش دهد.‬ ولی رسانه ی اجتماعی خیلی جدید‫ است و بسیاری از کسب و کارها‬‬ بدون اطلاع از چگونگی استفاده موثر‬ از آن شروع به انجام آن کردند.‬ اولین چیزی که باید بدانید این‬ است که شما باید رسانه ی اجتماعی را‬ برای دریافت محتوا و مطمئن شدن از حضور‬ شرکت در رتبه های بالای شبکه های‬ رسانه اجتماعی ارزیابی نمایید.‬ منظورم رسانه هایی است که بیشترین کاربران فعال را دارند‬ مثل، Twitter ، Facebook,‬ LinkedIn ، Google+و YouTube . هر کدام از این شبکه ها‫ شانسی هستند تا شما‬‬ محتوای خود را در مقابل چشمهای بیشتری قرار دهید‬, لینکهای بیشتری جذب کرده و به‬ اشتراک گزاری را تشویق کنید.‬

دلایل ترویج مطالب خود با شبکه های اجتماعی

وقتی که حضور خود را در‬ این شبکه ها ثابت کردید، باید مطمئن شوید که‬ آنها در صفحاتی که ساخته اید همگام سازی شده باشند.‬ بسیاری از شرکتها وبلاگها را با ‫یک فید‬‬ RSS حفظ میکنند چون‬ این کار بسیار خوبی برای دستیابی‫ به بازدیدکنندگان اصلح میباشد.‬ آنها به صورت فعال مشترک محتوای شما میشوند‬. شما میتوانید همین کار را با‫ رسانه ی اجتماعی انجام دهید‬ و دکمه های به اشتراک گزاری مختلفی را در صفحه‬ قرار دهید و اینها کاربران را قادر میسازند تا سریعاً‬ محتوایی که به نظرشان مفید است‬ را به شبکه های خودشان انتقال دهند‬. به این صورت شما باید دکمه‬ به اشتراک گزاری خود را با دقت بیشتری انتخاب نمایید‬. ۲۰ دکمه ی مختلف را در صفحه نگذارید تا لود صفحه دشوار شود‬ باید دکمه ای را انتخاب کنید‬ که مخاطبین شما در آن فعالیت داشته باشند.‬ برای نمونه اگر شما حضور فعالی‬ را در Twitter و‬ Google+ دریافت میکنید دکمه های Twitter و Google+‬ را در صفحات قرار دهید‬ اگر تلاش میکنید تا Facebook‬ و LinkedIn را رشد دهید‬ قرار دادن این دکمه ها میتواند ایده ی خوبی باشد‬ ولی اگر صفحه MySpace یا Orkut‬ را ندارید و هدفتان کاربران این شبکه های اجتماعی نیست‬ آنها را کنار بگذارید و انتخاب‬ کردن را برای مشتریانتان ساده تر کنید. همچنین به یاد داشته باشید که‫ بسیاری از این دکمه های به‬‬ اشتراک گزاری قابل تنظیم می باشند‬. برای نمونه، شما میتوانید با بهینه ‫سازی توئیتها‬‬ نام کاربری Twitter‬ را وارد کنید تا مشترکین آن‬ توئیت شما را دنبال کنند.‬ در Facebook شما‬ میتوانید عکس بند انگشتی را کنترل کنید تا ‫به صورت پیشفرض مورد استفاده قرار گیرد.‬‬ با ساخت و رشد حضورتان در شبکه های اجتماعی‬ مباحث مرتبط با خود را پیدا‬ کرده که موجب رشد فضای اجتماعی میشود.‬ در Twitter و Google+‬ هشتگ ها برای گفتمانهای خاص مورد استفاده قرار میگیرد‬ و افرادی که به موضوع خاصی علاقه دارند‬ توئیتها و پستهایی که حاوی هشت‬ تگ مشخصی است را بررسی میکنند.‬ شما میتوانید هشتگ های موجود را‬ با جستجو در توئیتر در مورد صنعتتان پیدا کنید‬ و یا اینکه کسانی که دائما‬ آن را توئیت میکنند را پیدا کرده‬ و ببینید که از چه هشتگی استفاده میکنند.‬ برای نمونه جامعه ی Web Analytics‬ از هشتگ #measure در‬ توئیتهایشان استفاده میکنند‬. بسیاری از متخصصین با استفاده از هشتگ‬ علایق خود را به اشتراک میگذارند‬ بنابراین اگر شما میخواهید محتوایی بسازید‬ که با این موضوعی همخوانی داشته باشد‬ شما میتوانید از این هشتگ برای‬ عرضه محتوا به گروه مشخصی از افراد استفاده کنید‬ البته به یاد داشته باشید که‬ این یک جامعه خود تنظیم شونده است. محتوای شما میتواند‬ برای آن گروه ارزشمند و مفید‬ باشد و اگر اینطور باشد‬ با به اشتراک گزاری ها و‬ پاسخ های بیشتر پاداشش را میگیرد.‬ یک راه خوب برای برنامه ریزی‬ استراتژی محتوا شناسایی برنامه ریزی‬ به اشتراک گزاری آن محتوا در‬ شبکه اجتماعی است.‬ چه شبکه ای میتواند با آن‬ حرکت کند، چه پیامی میفرستد و چه هشتگی استفاده میکند‬ چه کسی این کار را میکند‬ و چه کسی فعالیت ها را پایش و‬ به آنها پاسخ میدهد و موجب ادامه ی بحث میشود؟؟‬ اینها تماما پرسشهایی هستند که باید‬ در هنگام انتشار محتوا به آن توجه داشته باشید.‬ در نهایت اینکه خروجی های رسانه های اجتماعی امروزه‬ برای همیشه ثابت باقی نمی ماند.‬ آیا Friendster ، MySpace‬ را به یاد دارید؟ در مورد‬ Netscape و AOL چطور؟ در این صنعت شرکتها افت و‬ خیز بسیار سریعی دارند و شما باید‬ توجه خود را جلب مخاطبین کنید‬ و مناسب با آن پاسخ دهید‬.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز