اکنون گوگل، ریچ اسنیپت را برای نقد و بررسی های فیلم پشتیبانی می کند

ریچ اسنیپت نقد و بررسی فیلم
گوگل قول یک Knowledge Graph جدید برای نقد و بررسی فیلمها، برنامه های تلویزیونی و کتابها داده است که امسال آن را عملی خواهد کرد. ریچ اسنیپت – Rich Snippet- نوعی از لینکهای آن-پیج هستند و قسمت بیشتری از متن را زیر نتیجه جستجو نشان می دهند. گوگل اعلام کرد که ریچ اسنیپت ها را برای طرح ” نقد و بررسی” پشتیبانی می کند. همانطور که می دانید knowledge Graph یا نمودار علمی، قسمتی است که در آن گوگل از چندین منبع، اطلاعاتی را جمع آوری می کند و بالای نتیجه جستجوی مورد نظر قرار می دهد.

کارکرد ریچ اسنیپت نقد و بررسی فیلم

زمانی که فیلمی را در گوگل سرچ می کنید، احتمالا یک دسته جدید از کارتهای knowledge Graph در قسمت بالای نتایج گوگل مشاهده می کنید که اطلاعاتی راجع به موضوع مورد نظر در آن گنجانده شده است. جاناتون والدری؛ مدیر محصولات گوگل، گفت:
با راه انداختن قسمت جدید نقد و بررسی در Knowledge Graph ، ما از این تکنولوژی استفاده کردیم تا باری دیگر به مولفان مجالی برای افزایش قابلیت دیده شدن و کشف شدن نقدهایشان بدهیم. این ویژگی که در موبایل، تبلت و دسکتاپ در دسترس است، نقد و بررسی های مولفان را به صورت کارتهای برجسته در بالای صفحه دسته بندی می کند.
گوگل اعلام کرد که این قابلیت در حال حاضر تنها برای فیلم هاست اما امید دارند که امسال آن را برای نمایشهای تلویزیونی و کتابها هم توسعه دهند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز