انتشار نسخه ۴٫۲ الگوریتم پاندا به دلایل فنی خیلی کند پیش می رود

کند شدن انتشار آپدیت پاندا

نسخه ۴٫۲ الگوریتم پاندا ؟؟؟

جان مولر؛ وب مستر گوگل، سعی دارد توضیح دهد که چرا انتشار نسخه ۴٫۲ الگوریتم پاندا انقدر طول کشید.
روز سی و یک جولای در Google hangout بین جان مولر و وب مسترها، جان چندین بار درباره آپدیت گوگل پاندای ۴٫۲ پرسید. یکی از سوالهایش این بود که چرا بیشتر از حد عادی دارد طول می کشد.
جان توضیح داد که این آپدیت ماهها و ماهها دارد زمان می برد در صورتی که معمولا آپدیتها روزانه یا هفتگی بودند. علت “مشکل درونی” مربوط به “دلایل فنی” است. اما جان به طور واضح اظهار داشت که این آپدیت برای این کند پیش نمی رود که مردم را گیج کند.
جان در بخش سوال و جوابها گفت:
این آپدیت در حقیقت خیلی شبیه آپدیت قبلی است. به دلایل فنی ما کمی آن را دیرتر منتشر می کنیم. ما نمی خواهیم مردم را گیج کنیم. واقعا فقط به خاطر دلایل فنی است. پس به این معنی نیست که ما داریم کند کرال می کنیم. ما به شکل عادی ایندکس و کرال می کنیم و همینطور روی محتوا کار می کنیم تا سایتهای با کیفیت بالا و پایین را تشخیص دهیم. اما به دلایل فنی این اطلاعات را کمی آرامتر منتشر خواهیم کرد. این پروسه به خاطر طراحی نیست که به طول انجامید، واقعا یک مسئله درونی از طرف ما است.
بسیاری از وب مسترها می خواهند نتایج فوری از الگوریتمهای Google’s Web Spam ببینند، اما با این روند کندی که در آپدیت شدن الگوریتم پاندا ۴٫۲ می بینیم، فکر نمی کنم آنطوری که وب مسترهای می خواهند بشود. شاید باز هم ماهها طول بکشد تا تاثیر مثبت یا منفی از الگوریتم به روز شده ببینیم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز