ارزیابی کلمات کلیدی در حال اجراء

ارزیابی کلمات کلیدی در حال اجرا
ارزیابی کلمات کلیدی خروجی برای موفقیت بلند‬ مدت تلاشهای سئو اهمیت بالایی دارد و جزء آخرین گامهای چرخه‌ی تحقیق کلیدواژه ای میباشد.‬ با وجود تمامی داده هایی که‬ میتوانیم بررسی کنیم، یک داده است که‬ نمیتوانیم در مورد کلمات کلیدی بررسی‬ کنیم و آن عملکردشان برای ماست‬. وقتی که رتبه گیری برای کلمات کلیدی‬ مورد هدف آغاز میشود و ترافیک‬ به صفحات ما در نتیجه ی‬‬ رنکینگ موتور جستجو وارد میشود‬، ما باید ببینیم که این کلیدواژه ها‬ آیا واقعا اقدامات تبدیلی و اهداف‬ کسب و کاری را اجرا میکنند یا خیر.‬ آیا کلیدواژه ی تویوتا کمری ۲۰۱۰‬ آبی که فکر میکردیم خوب است را ‫به یاد دارید؟‬ خب، ممکن است پی ببرید‫ که هر کسی که آن کلیدواژه‬ را در موتور جستجو تایپ میکند به دنبال مکانی است که ماشین‬ خود را به صورت رایگان در نتیجه ی‬‬‬ ‫یک فراخوان محصولی تعمیر کند.‬ تمامی تحقیقات ما نشان داده است‬ که این کلیدواژه ی خوبی است‬ ولی ممکن است اینطور به نظر برسد که در پایان هیچ فروش ماشینی را شامل نمیشود.‬ نکته مهم این است که ما‬ باید بتوانیم با آن سازش کنیم.‬ شما خواهید دریافت که کلیدواژه ها‬ نتیجه ای برای شما ندارند‬ و هرگز در جایگزین کردن کلیدواژه‬ با کلیدواژه های بی خاصیت تردید نداشته باشید‬‬ ‫و شما تنها خواهید دانست که‬ وقتی ترافیکی به سایتتان از‬ آن کلمات کلیدی دریافت کنید‬ یک راه خوب برای آزمودن توسط جستجو پرداختی است.

ابزار مناسب برای ارزیابی کلمات کلیدی

‬ با استفاده از Google AdWords‬ و Microsoft’s adCenter شما‬ میتوایند کلیدواژه هایی خریداری کنید که‬ میخواهید برای یک دوره زمانی کوتاه‬ ارزیابی نمایید و داده های مورد نظرتان‬ برای درک نتیجه ی کاری آن‬ کلیدواژه ها را جمع اوری کنید‬. با وجودی که کلیکهای خریداری شده‬ عملکرد متفاوتی با کلیکهای نتایج‬ جستجوی طبیعی دارند ولی این میتواند عامل خوب بوده‫ و از مصرف زمان زیادی جلوگیری‬ کرده و فرصتهای زیادی برایتان فراهم آورد‬ و فراموش نکنید که سئو یک‫ کار یک دفعه ای نیست که‬ انجامش دهید و پروژه به پایان برسد‬. این یک فرایند تدریجی است که‬ نتیجه ی آن در بلند مدت مشخص میشود. این صنعت متغیر است و روش‬ استفاده مردم از موتورهای جستجو نیز در حال تکامل است.‬ ممکن است تحقیق کلیدواژه ای سال‬ پیش شما دیگر قابل استفاده نباشد‬ بنابراین هر دفعه تحقیقهای خود را در سال تکرار کنید‬ تا فرصتهای بهتری را پیدا کنید.‬ با همگامی در موازات تغییرات و تمرکز بر‬ کلیدواژه های هدف، ترافیک طبیعی وب‬ سایت را تهیه کرده و‬ شما درک بهتری از بازدیدکنندگان و الگوی جستجوی آنها‬ خواهید داشت و میفهمید که چطور‬ میتوانید هر سال و هر ماه بیش از پیش‬ از آنها استقبال کنید‬‬‬.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز