تئوری استفاده از ابزار کلمات کلیدی

ابزار کلمات کلیدی
‫در هرکاری داشتن ابزار مناسب ضروری است‬ همچنین آگاهی از شیوه ی استفاده از آن ابزار‬ آماتورها را از حرفه ای ها جدا میکند‬‬‬. اخیرا من در حال بازسازی منزلم بودم‬ و متوجه شدم که نمیتوانم کار‫ را انجام دهم ولی به نظر‬میرسد که خودم انجامش داده ام‬‬‬ یعنی ‫من هزینه ای به فردی مجرب و متخصص پرداخت میکنم‬ و او نیز ابزارهای مشابه من را دارد‬ و این در واقع اصل موضوع است.‬‬

‫اهمیت کار با ابزار کلمات کلیدی

زمانی که من در حال نوشتن این مطلب بودم‬، یک بررسی شک گرایانه از ابزارها‬ به ویژه برای ابزارهای کلیدواژه ای انجام دادم‬‬‬. ‫مطمئنانه این یک بررسی کامل نیست و بسیاری از ابزارها و وب‬ سایتهای دیگر نیز برای چنین کاری وجود دارند‬‬‬. ‫هر کدام از این ابزارها نسخه‫ های آزمایشی دارند و من‬ توصیه میکنم که از همه آنها استفاده کنید‬ تا ببینید که چه تفاوتی بین داده های دریافتی آنها است.‬ ببینید که از کجا داده های‫ کلیدواژه ای را پیدا میکنند‬ و چگونه اطلاعات رقابتی را نمایش میدهند.‬ در داده های کسب و کار‬ خود از آنها استفاده کنید،‬ به این صورت در بلند مدت‬ مزایایی به شما خواهد رسید‬ که با استفاده از آنها و بدست آوردن مفاهیم‬‬‬‬‬‬‬ ‫شما میتوانید در استفاده از این ابزارها خبره شوید.‬ اگر شما تنها برای بدست آوردند کلیدواژه ابتدایی‬ از آنها استفاده کنید و دیگر از آنها استفاده نکنید فایده ای ندارد زیرا : داشتن یک چکش کافی نیست،‬ تجربه با تمرین و تکرار حاصل میشود‬ و افراد مجرب به همین صورت خلق میشوند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز