کارکرد صفحه نتایج موتور جستجو

کارکرد صفحه نتایج موتور جستجو
‫پیش از اینکه به چگونگی نمایش یافتن وب سایت در رتبه های بالای ‫نتایج موتور جستجو بپردازیم، باید درکی از چهره ی واقعی این نتایج داشته باشید.‬ با وجودی که موتورهای جستجوی زیادی‬ در سرتاسر جهان وجود دارند‬ و هر کدام ویژگی خاصی دارند، برخی از ویژگی های‬ صفحات نتایج موتورهای جستجو مشترک است‬. یکی از موضوعات مشترک پرداخت پول‬ برای قرار گرفتن در لیست است.‬ قرار گرفتن لیست خریداری شده تفاوت‬ زیادی با قرار گرفتن به صورت طبیعی در لیست‬ دارد که باید برای اهداف سئو(اس ای او) و بهینه سازی سایت به آن توجه کنیم. این لیستهای خریداری شده تبلیغاتی هستند‬ و برنامه هایی همچون گوگل‬ AdWords یا Microsoft’s adCenter‬ ‫به تبلیغ کنندگان اجازه میدهند که این تبلیغاتها را‬ در صفحه نتایج موتور جستجو قرار دهند.‬ یک صفحه نتایج موتور جستجو معمولا‬ دارای ۱۰ نتیجه طبیعی است که‬ به صفحات وب مختلف شما را ارجاع میدهد‬. هر نتیجه ممکن است کمی متفاوت‬ به نظر برسد، ولی آنها حداقل باید دارای یک‬ تیتر، یک توضیح یا یک آدرس واضح باشند.‬ باید چگونگی ظاهر این مولفه ها را بدانید، چون‬ در این مقاله ما قصد داریم که این المانها را‬ تصحیح و بهینه سازی نماییم.

نتایج موتور جستجو چگونه مشخص می شود؟

‬ یکی از موضوعاتی که باید توجه‬ کنید این است که اینترنت‬ بعد از اولین ظهور موتورهای جستجو‬ تغییر فراوانی کرده است و به جز ‫متن و صفحات وب‬ محتویات زیادی در وب وجود دارد‬. موتورهای جستجو عملکرد بسیار خوبی در‬ رشد اینترنت داشته اند و‬ با وجودی که ما همچنان نتایج‫ صفحات وب را میبینیم، همچنان‬ چیزهایی همچون عکسها، ویدئوها، محصولات‬ و نقشه ها وجود دارد که‬ در صفحات نتایج موتورهای جستجو به چشم میخورد‬. یک روش رایج برای توضیحش این‬ است که ما امروزه نتایج جستجو را ترکیب کرده ایم‬ که شامل محتویات مختلف بسیاری است.‬ گاها نتایج ترکیب شده گروهی از‬ کلیپهای ویدئویی را شامل میشود که‬ با کوئری جستجو انطباق دارد یا‬ میتواند لیستی از کسب و کارها‫ی محلی را در نقشه نشان دهد.‬ نتایج میتوانند گروهی از عکسها و‬ قیمتهای یک محصول خاص قابل خرید باشند.‬ علایم اجتماعی، موتورهای جستجو را قادر‬ میسازد تا نتایج شخصی بیشتری را باز گرداند‬ مانند مقاله های خبری که دوستان‬ شما به اشتراک میگذارند. این نتایج میتوانند‬ به شکلهای مختلفی نمایش یابند که‬ مبتنی بر ارتباط و مناسبتش‬ با کوئری جستجو کاربر می باشد.‬ موضوع مهمی که باید به خاطر‬ بسپارید این است که شما فرصتهای بسیاری برای‬ به نمایش در آمدن محتوا در صفحات موتورهای جستجو دارید‬ و هرچه بیشتر از چگونگی تصمیم‬ گیری موتورهای جستجو برای نشان‬ دادن نتایج به کاربرها مطلع شوید‬ درک بیشتری از چگونگی وادار کردن موتورهای جستجو‬ برای نشان دادن محتوای شما بدست می آورید‬‬‬‬‬‬‬.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز