گول رنک گوگل را نخورید!

گول رنک گوگل را نخورید
ما زمان بسیار زیادی را بر روی کلیدواژه ها گذاشتیم‬ و با آن میتوانیم پنجره ای‬ به ذهن جستجو گر داشته باشیم‬‬‬. ما به اهمیت پیاده سازی آنها در وب سایت پرداختیم‬ و با آنها میتوانیم کمپین بازاریابی را تنظیم نماییم‬ و همینطور که متوجه شدید‬‬‬ چیزهای زیادی برای تحقیق کلمات کلیدی باید در نظر بگیرید‬. امیدوارم این آموزش توانسته باشد در‬ این راه به شما کمک کند‬‬‬ و شما توانسته باشید راه هایی برای یک پارچه سازی آموخته های‬ خود در جنبه های مختلف کسب و کار داشته باشید‬. هشداری که باید در پایان این‬ آموزش به شما بدهم این است که‬ هرگز در رنکنیگ گوگل ثابت نمانید‬. به همین علت باید زمانی را برای آن صرف کنید‬ و داده های کلیدواژه ای را مرتب سازید.‬ باید بدانید که جستجو گران میتوانند‬ هزاران راه را برای پیدا کردن یک چیز پیش بگیرند.‬ استراتژی شما باید صدها یا هزاران واژه ای که‬ ایده شما را ابراز کند را در بر بگیرد‬. اگر شما این را به عنوان ابرازی از‬ ایده های جستجوگران نمیبینید، بنابراین‬‬‬ باید خطر رویکردهای فرموله شده را به جان بخرید که‬ تمرکز بر رنکنیگ در موفقیت کاری به دنبال دارد‬. از معایب رتبه گذاری رنکینگ‬ این است که شما را وسوسه میکند.‬ رنکینگ یک شاخص عملکردی است نه یک هدف‬. با وجودی که باید رنکینگ خود را افزایش دهید‬ ولی ارزیابی اصلی موفقیت با کسب‬ و کار و مشتریان بیشتر مشخص میگردد‬. رنکینگ مستقل از عوامل مختلف است،‬ اول از همه موتورهای جستجو بر اساس تاریخچه جستجو و مکان شما نتایج را شخصی سازی میکنند. رنکینگی که شما میبینید شاخص بازار نیست‬ و از عوامل دیگر موقعیت شما، داده های مرکزی در جستجوی شما‬، اتصال اجتماعی شما و همچنین‬ نمایشهای غالب در نتایج صفحه میباشد‬ و در نهایت یک پارچه سازی اطلاعات‬ و خدمات در اکانت موتور جستجو.

تغییرات در رنک گوگل

‫تمامی این عوامل در کنار هم‬ صفحه رنکینگ شخصی سازی شده ای‬ را در اختیار شما و دیگر جستجو گران میگذارد‬ ‫به همین علت این شاخص بر رنکینگ تمرکز داشته و‬ موتورهای جستجو پیشنهاد ما برای بررسی‬ عوامل کسب و کاری را تغییر میدهند.‬ فروش، بازده و سود. به دنبال همسبتگی ها و محتوا‬ و عملکرد وب سایتتان باشید‬ اینها در کنترل مستقیم شما قرار دارند‬. به عبارت دگیر از تغییر الگوریتم های موتور جستجو نترسید‬. کاری که فکر میکنید برای مشتریهایتان‬ بهتر است را انجام دهید‬ و سایت را تا حد امکان مربوط با جستجوها سازید.‬ اینترنت پر از طرحهای فوری و غنی است‬. برای ساخت لینک، تولید محتوا و‬ یا بدست آوردن مفاهیمی برای پیگیری در موتور جستجو‬ از این تاکتیکها استفاده کنید تا‬ در موتور جستجو برتر از دیگران عمل کنید‬. اکثر اوقات الگوریتمها برای از بین‬ بردن این طرحها تغییر میکند‬. من نگرانی در مورد تغییر الگوریتمها ندارم‬ چون من اصلا تغییرات اخیر را دنبال نمیکنم.‬‬‬‬‬ ۲۰ استراتژی من همان چیزی است که  سال پیش بوده است(فقط تغییرات جزئی در آن به وجود آمده است).‬ ارایه محتوای مورد نیاز به مردم محتویات را با کیفیتی مقبول و مسیری منطقی ارایه کنید‬ و نگران تغییرات موتور جستجو نباشید‬‬‬.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز