درست کردن جدول کلمات کلیدی

درست کردن جدول کلمات کلیدی
‫بعد از درست کردن جدول کلمات کلیدی ما نمای اولیه کار را آغاز کرده ایم‬ و کلمات انتخاب شده تمام کلیدواژه هایی است که‬ میتواند برای وب سایت ما مورد استفاده قرار گیرد‬ ولی ما باید این کلیدواژه ها را در‬ یک سند قابل مدیریت دانلود کنیم.‬ به نظر من صفحه گسترده بهترین‬ و راحت ترین سند برای مدیریت کلمات کلیدیمیباشد‬ چون مقدار کلیدواژه هایی که شما استفاده میکنید‬ به مقدار محصولات و اطلاعاتی که‬ میخواهید در سایتتان بگذارید ارتباط دارد.‬‬‬

کار با جدول کلمات کلیدی

این لیست میتواند برای هزاران و ده ها هزار کلیدواژه باشد.‬ این کار یکی از چند چیزی است که باید انجام دهیم‬. توجه داشته باشید وقتی این فرایند ابتدایی را آغاز میکنیم‬ من در جستجو کلیدواژه ای کار‬ را شروع میکنم که من را قادر به‬ دستیابی به این داده های کلیدواژه‫ ای میسازد و میتوانم ببینم که‬ کدام کلیدواژه به کسب و کار من مربوط است،‬ بنابراین من میتوانم یک تیک در باکس کلیدواژه های مرتبط بگذارم.‬ من میتوانم ستونی‬ به پروژه کلیدواژه هایم اضافه کنم،‬ بنابراین من میخواهم کلیدواژه های مربوط را پیدا کنم‬ و من میخواهم ستون کاملی به‬ آن اضافه کنم تا بعدا آن را بررسی نمایم‬ ولی اگر اکثریت آن به نظر‬ مربوط بیاید، میخواهم آن را نیز اضافه کنم‬ بنابراین میخواهم بهترین تصویر ممکن را داشته باشم.‬ معمولا وقتی که میخواهم این کار را انجام دهم‬‬‬ یک پروژه ی مجزا برای هر‬ گروه از کلیدواژه ها میسازم.‬ تمامی کلیدواژه های من به این ستون ارتباط دارد‬. کلیدواژه های من برای محصولات دیگر‬ من میخواهم آنها را ذخیره کرده‬‬‬ و بر پروژه دیگری اضافه کنم تا بتوانم مدیریتشان نمایم.‬ وقتی که این کلیدواژه ها را در پروژه بدست آوردم‬ میدانم که آنها را اضافه کردم‬ چون علامتی در کنارش قرار دارد و میتوانم ببینم که چه چیزی را‬ از دست داده ام و چه چیزی باز است و‫ ما میتوانیم به صفحه های‬ کلیدواژه ی اضافه برای اضافه کردن به پروژه نگاه کنیم‬. وقتی که آماده بودم و از بازار کلیدواژه ها راضی‬‬‬‬‬ شدم، میتوانم از آنها خروجی بگیرم‬ و تقریبا تمامی ابزارها از قابلیت گرفتن خروجی برخوردار هستند.‬ شما باید فرمت خروجی مورد نظرتان،‬ تعداد جستجو های موجود و کلیدواژه های موجود را‬ برای تغییرات رخ داده تعیین نمایید‬ و سپس باید تعیین کنید چطور میخواهید آن را ببینید‬ و سپس به سادگی از آن خروجی گرفته و در‬ یک صفحه گسترده بازش میکنید و سپس‬ برای فیلتر کردن و سازمان بخشی‬ به کلیدواژه های موجود در کسب‬ و کار و محصول آماده میشوید‬‬‬.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز