تولید محتوای تجارت الکترونیک
تولید محتوای تجارت الکترونیک اهداف مختلفی دارد، اول اینکه باید برای موتورهای جستجو جذاب باشد تا مردم صفحات را پیدا کنند ولی وقتی که مردم به صفحات برسند، محتوا باید موثر باشد و نه تنها مردم را تشویق میکند که محصولات شما را خریداری کنند بلکه آنها را هیجان زده میکند، به صورتی که میخواهند محتوای شما را با افراد دیگر توسط لینکها و رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارند که به سئو کمک خواهد کرد. یک موضوع محصول را توضیح میدهد ولی مردم پیچیده تر از این هستند به Marketing 101 بروید، در این سایت محصول و خدمات وجود ندارد و در واقع به مردم راه حل مشکلاتشان را میفروشند. بنابراین فراتر از یک محصول را توضیح دهید.
مثالی از تولید محتوای تجارت الکترونیک
توضیح دهید که چگونه محصول استفاده شده است و از فرصتها در عکسها، ویدئوها، انیمیشنها، دیاگرامهای گام به گام برای نشان دادن چگونگی عملکردش و حل مشکل به مشتریان استفاده کنید. این چیزی است که احتمالا رقبای شما عملکرد خوبی در استفاده از آن ندارند و آن زاویه ای از یک محتوای بسیار منحصر به فرد به شما میدهد که هم به موتورهای جستجو و هم بازدید کننده ها نمایش می یابد. همچنین شما باید به یاد داشته باشید که بازدید کننده ها از این موضوع آگاهند که اگر چیزی از شما بخرند شما بهره میبرید، مانند این است که شما به فروشگاه الکترونیک رفته باشید و فروشنده که پورسانت میگیرد یک دوربین گران قیمت را به شما معرفی کند. شما میدانید اگر آن را بخرید فروشنده پول بیشتری را دریافت میکند ولی در فضای وب، شما میتوانید بررسی های مردم را بخوانید. کسانی که همین مسیر شما را طی کرده اند و در نهایت تصمیم به خرید گرفته اند حالا آنها نظر خودشان را در مورد تصمیمشان را میگویند و البته هیچ پورسانتی نیز دریافت نمیکنند. به عنوان مشتری ما به نظرات اعتماد میکنیم و نشان دادن نظرات خریداران یک راه عالی برای کمک کردن به مردم برای تصمیم گیری در مورد محصول توسط تجربه مردم است. همچنین توصیه های خودتان را نیز در مورد محصول بگذارید. اگر در نرم افزار تجارت الکترونیک شما همچنین ساختاری دارید حتما آن را ارتقا دهید و اگر آن را ندارید به توصیه های محصول موتورهای جستجو نگاه کنید. وقتی که مردم محصولات مشخصی را پیدا میکنند شما میتوانید محصولات مشابه دیگری را که مردم تمایل به خریدش دارند را توصیه کنید که بررسی عالی از آن شده و یا اینکه با معیارهای دیگر انطباق دارد و این میتواند گزینه ای ایده آل برای فروش باشد. اگر فردی دوربینی را در سبد خرید قرار دهد شما میتوانید پیشنهاد کنید که لنز، کیف یا باتری خریداری کند. بر ساخت صفحات منحصر به فرد و جامع زمان بگذارید و به این صورت میتوانید به کاربران کمک کنید تا مشکلات خود را توسط تجربه ی مردم دیگر حل کنند و با کمک کردن آنها توسط بخش گفتمان نه تنها فروش بیشتری خواهید داشت بلکه بیشتر نیز در موتورهای جستجو نمایش خواهید یافت.
منبع : تولید محتوای تجارت الکترونیک
نظرات
ارسال یک نظر