پیدا کردن کلمه کلیدی ابتدایی


پیدا کردن کلمه کلیدی ابتدایی
به دست آوردن کلمه کلیدی ابتدایی بسیار مهم می باشد. ‫بعد از اینکه کلمات کلیدی را در‬ آماده کردم، در اکسل باید به مدیریت آن بپردازم.‬ اولین کاری که باید انجام دهم این است که‬ تعدادی زبانه بسازم و برای اینکار‬ باید کلیدواژه ها را کپی کنم‬ تا زبانه ی جدیدی ساخته شود و‬ سپس کلمات کلیدی را لیست میکنم‬ تا بعدا بتوانم آن ها را بررسی کنم.‬ همیشه لیست اولیه خود را نگه‬ دارید تا بعدا بتوانید آنها را بسازید.‬

مراحل انتخاب کلمه کلیدی ابتدایی

در مرحله ی بعد باید‬‬‬ ‫به فرایند جمع آوری کلیدواژهای مرتبط با محصولتان بپردازیم و کلیدواژه هایی که ارتباطی به کارتان ندارد را‬ حذف کنید، بنابراین وقتی که شروع‬ به بررسی کلیدواژه ها کردید‬ یکی از چیزهایی که میبینیم‬ کلمات غیر مرتبط است‬‬‬ ‫و این کلمات هیچ ربطی به پیشنهادهای سایت شما ندارد‬ بنابراین این را حذف کنید و به دنبال‬ کلیدواژه های نامربوط دیگر بگردید‬‬‬ ‫و وقتی که در حال این کار هستید میخواهم دقت کنید تا‬ اسم شهرها، سازمان ها و چیزهایی با آن‬ میتوانید لینکهایی برای وب سایتتان پیدا کنید را ببینید.‬ چون ممکن است به پیشنهادهای ما‬ علاقه داشته باشند و بتوانیم به شراکت بپردازیم‬ و یا اینکه میتوانیم پیشنهادهای انحصاری برایشان ارسال کنیم‬ بنابراین اینکار جنبه های کاری نیز دارد‬ و همچنین میتوانیم ببینیم که مردم‬‬‬ مثلا ‫چطور “پیاده روی” را بررسی میکنند و چطور من میتوانم کسب و کارم را گسترش بدهم.‬ من میتوانم کلیدواژه هایی برای نقشه ها و مسیرها ببینم.‬ من میتوانم تبلیغاتهای شخصی را ببینم‬ که در نتایج جستجو ظاهر میشود‬ بنابراین آن ها را نیز حذف میکنم‬‬‬ ‫و سعی میکنم لیست به محصولات‬ پیشنهادی مرتبط تر باشد و در اینجا‬ سعی میکنیم تا مرتبط ترین را انتخاب کنیم. در پایان شما لیستی از چیزهای مرتبط با کسب و کارتان خواهید داشت‬ همچنین شما میتوانید لیستی از چیزهای غیر مربوط بسازید‬ چیزهایی که در آینده میتوانید در موردشان بنویسید‬ مثلا در موردشان پستی در وبلاگ قرار دهید،‬ کلیدواژه هایی که به کسب و کارتان‬ ارتباط دارد یا اینکه میتوانید محصولاتی برایشان بسازید را جمع آوری نمایید‬‬‬.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز