به روزرسانی سریعتر دیتاهای الگوریتم پنگوئن و پاندا

به روز رسانی دیتاهای پنگوئن و پاندا

گوگل: ما در حال تلاش برای به روزرسانی سریعتر دیتاهای الگوریتم پنگوئن و پاندا هستیم;

گوگل می گوید که چندین ماه است که از آخرین به روزرسانی الگوریتم پنگوئن یا الگوریتم پاندا می گذرد اما در حال تلاش برای آپدیت هرچه زودتر هستند هرچند قبلا هم این قول را داده بودند. اما اکنون وب مسترها سخت در حال کوشش هستند. آنطور که ما متوجه شده ایم الگوریتمها ممکن است در سیستم عامل بی درنگ باشند اما کسانی که توسط این جرایم الگوریتمی دچار مشکل شده اند نمی توانند تا به روزرسانی داده ها سایت خود را ریکاور کنند. گوگل قبل از انتشار نسخه ۳ پنگوئن اطلاع داد که طوری الگوریتم را تغییر می دهند که سرعت آپدیت بیشتری داشته باشند و اکنون پس از هشت ماه گوگل هنوز در حال تلاش برای به روزرسانی سریعتر این دو الگوریتم است. در رابطه با الگوریتمهای پنگوئن و پاندا، جان مولر تحلیلگر وب مستری گوگل در هنگ اوت گوگل پلاس گفت:” ما قطعا در حال تلاش هستیم و می خواهیم آپدیتی را داشته باشیم که سرعت را ذره ای بهتر و سریعتر کند.”
“ما در اینجا روی آپدیتها کار می کنیم. من زمان موعدی برای انتشار آن تعیین نمی کنم اما می دانم که تیم دارد روی آن کار می کند. می دانم ناامید کننده است که روی وب سایتتان کلی کار کرده باشید تا این مشکلها را برطرف کنید. همین روند هم شامل پنگئون می شود که شمارا وادار به پاک کردن مشکلات اسپم سایت کند.”
آخرین نسخه به روز شده پاندا Panda 4.1 در تاریخ بیست و پنج سپتامبر و آخرین نسخه رسمی آپدیت پنگوئن نسخه ۳ در تاریخ هجده اکتبر ۲۰۱۴ بوده است. هر کدام از الگوریتمها آپدیتهای کوچکی حدود یک ماه پس از این تاریخها داشته اند اما از آن به بعد هیچ حرکت جدی نداشته اند. در حال حاضر ناشران و وب مسترها با این الگوریتمها اذیت می شوند و مشتاقند ببینند با به روزرسانی جدید تا تلاشهای پاک سازیشان مشکلات رتبه دادن گوگل به وب سایت را حل خواهد کرد یا خیر.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز