دقایقی سئو را فراموش کنیم

دقایقی سئو را فراموش کنیم
گاها سئو مشکل سایت شما نیست‬. بازدید کنندگان وب سایت میتوانند بی‬ ثبات باشند بنابراین سایت شما باید جنبه های مشخصی‬ داشته باشد تا سئو تفاوتی را ایجاد کند.‬ بگذارید با ذکر چند مثال منظورم را ثابت کنم.‬ سال پیش مراجعه کننده ای‬ به من گفت “ما به‬ ترافیک موتور جستجوی بیشتری نیاز داریم”‬ بنابراین من به وب سایت مراجعه‬ کننده نگاهی کردم و گفتم “نه‬‬ شما به وب سایت جدیدی نیاز دارید”‬. سایتشان گویا ترافیک خوبی هم داشت ولی تماسهای کافی دریافت نمیکرد.‬ در آن زمان مراجعه کننده فروش‬ خود را تلفنی انجام میداد.‬ وقتی که تماس را میگرفت سوالهای‬ زیادی از او پرسیده میشد‬. مردم میخواستند بدانند از کجا محصولات‬ را تهیه میکنند و فایده شان چیست‬. مثلی در تگزاس وجود دارد که‬ میگوید “آن سگ شکار نمیکند” که اشاره دارد‬ به ایده ای که نتیجه ای ندارد.‬ وقتی که من چنین وب سایتی‬ دیدم، به یاد آن جمله افتادم.‬ این نتیجه ای ندارد ترافیک موجود در سایت شما اهمیتی ندارد هرگز موفق نخواهید شد. من از مراجعه کننده پرسیدم “چه کسی این سایت را ساخته است؟ ” خواهر زاده تان ، مدیر‬ اداره؟” او گفت “مدیر اداره که نه،‬ مدیر انبار آن را ساخته است”.

تاثیر بازسازی سایت در سئو

ما سریعا سایت را بازسازی‬ کردیم و از واژه های مراجعه کننده‫ در آن استفاده نمودیم‬‬ و همین باعث افزایش تماسها شد‬ ولی اینبار تماس گیران برای پرسیدن‬ سوال تماس نمیگرفتند بلکه میخواستند سفارش بدهند.‬ شما باید در مورد این مسئله با خود صادق باشید،‬ آیا سایت شما سگی است که شکار نمیکند؟‬ آیا سایتتان به نظر غیر حرفه‬ ای یا زشت می آید؟‬ سایت غیر حرفه ای و زشت هرگز نتیجه ای ندارد‬‬‬. ‫سایت شما در جهان به نمایش‬ در می آید و اگر توسط یک ‫مبتدی ساخته شده است‬‬ تنها تاثیر گذاری مبتدیانه ای دارد.‬ روز دیگر یکی از دوستان من‬ به دنبال عکاسی برای عروسی بود‬ و به صورت آنلاین به جستجو‬ میپرداخت ولی وقتی که به‬ یک وب سایت ناشیانه رسید سریعا کلید برگشت را زد.‬ او میدانست که عکاس همچنان میتواند‬ خوب باشد ولی گفت ” اینکاریه که من انجام میدم” این یک آزمایش است. پنج رقیب برای سایت خود پیدا‬ کنید و سایتهای آن را در زبانه های مختلف مرورگر باز کنید و سپس آن را در زبانه ی دیگری لود نمایید و سپس از زبانه ای به زبانه ی دیگر برای بررسی آنها بروید حالا صادق باشید، اگر خودتان بودید‬ از سایتتان خرید میکردید؟‬ اگر پاسختان نه است، به دنبال مشکلات سایتتان باشید‬ بهینه سازی سایت اهمیتی ندارد تا‬‬‬ ‫زمانی که تاثیر گذاری درستی نداشته باشد.‬ یک مسئله دیگر قابل استفاده بودن‫ سایتتان است. اگر سایتتان گیج کننده‬‬ است یا اینکه بدست آوردن همه چیز سخت است‬ بهینه سازی سایت مهمترین کار نیست.‬ جذب مردم به سایت وقتی که‬ سریع بیرون میروند ارزشی ندارند‬.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پیدا کردن کلیدواژه های جستجوگر

سئو و بهینه سازی سایت نسل موزیک

هشدار Incorrect hreflang implementation در وبمستر تولز